Foto iFokus

Foto

Etikett: misslyckade-bilder
Läst 937 ggr
Bitte-n
0

Vad har hänt med dessa foton??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det någon som kan tala om för mig vad som har hänt med fotot. Har aldrig sett något liknande, varken förr eller senare. Min dotter och hennes pojkvän tog massor av foto, bara 3 bilder av säkert 25-30 bilder som togs den kvällen blev så här konstiga.. De ändrade inga inställningar då de fotade, utan de bara "klickade" av.

Mvh Bitte

broderbluff
0

känns inte som en friskbildsensor

Bitte-n
0

Jag fotar bara till husbehov, men om jag fattar dig rätt så menar du att kameran är kass.. eller??Fundersam

Inga andra bilder efter dessa har blivit så här.. nu funkar den normalt igen..

Martin
0

Gissningen är att du måste råkat komma åt någon inställning. Hade kameran varit sönder hade den ju inte blivit hel av sig själv.

Får du bra bilder nu igen, så tror jag att det är lugnt att fortsätta använda den.

mvh Martin

Bitte-n
0

Precis, de va ju de ja menade.. att kameran inte kan bli hel av sig själv.. Blev bara så konfunderad på svaret jag fick av #1, fattade de som att kameran var sönder, eller att nån sensor var kass.. är inte så hemma i kamerans "termer" om du förstår va jag menar.. 

Och nej, ja tror inte att de kommit åt någon inställning heller, eftersom det enbart var 3 kort mitt upp som blev så här… efterförljande kort blev riktiga o de togs i en följd..