Eran bästa bild?
Svårt att välja ut en, men här är en jag är extra nöjd med i alla fall.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
1# guud vad gulligt tycker jag, när hunden bara sitter och kollar på boll högen på marken! ;o
2# De är jätte svårt att välja bara en! Men den där bilden var riktigt fin!
3# ååååå såå söt bild på katten!!
4# Jag får mig också den käslan när jag ser din bild
5# ojj, där ser man tydligt vad ljuset gör! Först trodde jag att du hade tagit den första bilden tidigt på morgonen och den andra typ på eftermiddagen. men så va det ju inte, det gäller att man är där presis när ljuset är som bäst!
6# Oj Oj Oj den där bilden är så himla vacker! och du kom så nära fågel också! och fick jätte bra skärpa i bilden! jag vet inte vad jag ska säga mera ;o
7# Den var jätte fin, är det en shetland sheepdog? Jag har en blå shetland sheepdog! jag gillar dig bild jätte mkt iaf
Alla bilder var jätte fina skick in flera om ni vill 
8# Så söt kanin!
#10 tack :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#9 Nej det är en Isländsk Fårhund.
12# okej den var gullig , det skulle stå: Jag gillar din bild jätte mkt iaf
Jättefina bilder i den här tråden!
Kan inte heller välja någon bästa bild, men den här är jag lite extra fäst vid. Det är en dubbelexponering med en skarp och en bild ur fokus, tagna direkt efter varandra på fri hand med min kameras dubbelexponeringsfunktion (Nikon D90) som ger en råfil eller jpeg att jobba med. Man kan få till liknande resultat i photoshop ur en skarp bild, men jag tycker det är roligare att få till det direkt i kameran, känns mer äkta och unikt på nåt vis.
Den här bilden är tagen i min morfars skog, som han tog hand om väldigt väl när han ännu var i gott skick. Det är världens bästa skog i min mening. :-)
(Klicka på bilden för att förstora den, gör sig bättre i stort format)
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus
Jag har så extremt svårt att välja, men ni får denna då det är en av de få som jag är nöjd med och inte har något med hästar att göra. Så för ovanlighetens skull så får ni något annat :D
//Nikita.S
Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se
Det var svårt att välja men den här gillar jag skarpt, en av de första bilderna jag tog med systemkamera för några år sedan :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
15# otroligt vacker bild , jag får känslan av en solig härlig skogs promenad och lite kuslig känsla av bilden! den var jätte fin verkligen!
16# Jätte fiiiiin bild , älskar hundar och den där bilden som du har tagit är helt super fin tycker jag!
#18 - Tack så mycket, jättekul att du gillar bilden! 
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus
#18, tack så mycket (:
//Nikita.S
Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se

Denna bild gillar jag på något sätt. Gillar att omgivningen speglas i lacken.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
En av mina favoritbilder som jag har tagit är på denna snäckan =) Blev riktigt nöjd med den när jag plåtade den för ett halvår sedan =)
Sofie "EmoSuss" Gustafsson
http://emosuss.blogg.se - Fotoblogg
ALEA IACTA EST
Jag tycker mest om naturliga bilder…vilket gör att har jag sitter med kameran laddad så det är bara att knäppa. 
Den här bilden tycker jag är bra.
Just nu så har jag kameran laddad igen bara för att få ett kort på hundarna då dom "dansar" med varandra=går på bakbenen och "håller" om varandra och snurrar runt. 
23# kanske lite slämmíg , gillar inte deräkt sniglar men den här bilden gillade jag!
27# Ojjj Ojj Ojj jag är helt mål lös till din bild , tycker den är som pricken över i:ett!! Vad har du fotograferat för nått egentligen? det ser ur som en tågräls.. Jag älskar din bild iaf!!
#29 Va kul att du gillar bilden. Det är en fabriksskorsten, som jag gick nära och fota uppåt.:)
#29 Tack så mycket! =) Haha, jag tycker dom är coola på ett sätt, men långt ifrån trevliga, haha!
ALEA IACTA EST
Detta är väl en av de bilder jag tycker bäst om, trots att jag lyckades kapa huvudet på honom. 
#33 Hihi, hundar är för söta när de leker i snön! <3 ^^
ALEA IACTA EST
29# Jaha nu ser jag att det är det! det var jätte fint fotto iaf.
33# De gör inge att du kapade huvudet, bilden var fntastikt fin ändå, jag gillar att hunden är ovanför snön och inte i den, ser lite ut som om hunden flyger 
#36: Ja, det är det jag gillar med bilden, just att det ser ut som om han flyger. 
Gillar även ljuset.
45&46 var grymma bilder!;););)
#50: Man tackar. 
45# och 46# hamstern fasnade jag för jätte mkt! den var jätte fin! och hunden den var oxå jätte fin!
48# det var många färger i den bilden och många mönster i blomman, cool bild, det gillar jag med den bilden och att biiet sitte mitt på blomman oxå.
52# ojj oj vad nära du kom ekorren! bilden var mega fin! hade du långobjektiv?
Jag tycker om denna, jag lyckades fånga en Nykläckt Fjärill på bild som satt en lång stund och sträckte ut och torkade sina vingar.
De flesta bilderna blev "fladdriga" eftersom han flaxade med vingarna men här satt han ganska stilla.
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
55# den var fin, skarp var den och du kom ganska nära den oxå
Ingen har kommenterat min bild, nr 31 :(
#54 Tack! Vi har rätt många ekorrar här men de är inte tama så det går inte att komma allt för nära. Ett par är lite modigare och nyfikna och de tittar lite innan de skuttar iväg. Den i #52 satt i en tall vid stigen så den var rätt nära men jag har en telezoom, 70-300 mm, till min hjälp för att "komma ännu närmare"
Den här är fortfarande favoriten bland alla mina ekorrar
31# oj förlåt. Jag gillade din bild för att vattnet är i bakrunden, en riktig sommar bild! 
59# jaha, den här bilden som du laddade upp nu var oxå jätte fin! jag gillar ekorrorar men man brukar inte kommer så " jätte jätte" nära , jag fotograferade ekorror i vintras men nu har jag inte sett til någon.
60# Hihi den där bilden var jätte söt! det ser nästan ut som om hunden ska dansa, din bild var mega gullig!
#61 Tack, ingen fara:)

Bryter trenden och lägger upp annat än djur och naturbilder 
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
63# hihi så söt Cofy är! och fin bild att han är fri på gräsmattan.
64# snygg bild där, jag gillar ljuset i din bild!
65# haha det går bra att ladda upp andra bilder än bara djurbilder. den var fin.
Här kommer ännu en till bild från mig.
jag tog den i vintars, det ser ut som ett hjärta precis i mitten av rosen och så är det frost på den.
wow vilka grymt fina bilder alla är 
Tog ett kort på en humla i luften idag.
67# den var fin ändå!
68# coolt att du fick just i ögonblicket!
69# bra focus på humlan med! fin bild
#71 Detta är en helt underbar bild som blir helt förstörd av den alltför iögonenfallande loggan. Mitt tips gör en vattenstämpel som också är svårare att få bort! (Din iögonfallande logga tar nästan vem som helst bort på några sekunder)
/Désirée
just nu är detta min favvobild! en bild på min franska bulldog Majken :)
En blogg om mig och min fralla! http://majkens.blogg.se
#73 Å vilken härlig och annorlunda hundbild! Jag gillar den skarpt! 
/Désirée
Tack för tipset =) ska fixa en bättre logga…
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3
#74 det blir en annorlunda bild när man har en väldigt annorlunda hund! 
En blogg om mig och min fralla! http://majkens.blogg.se
#75 Gör det för bilden är som sagt canonfin!
Jag ska faktiskt försöka få till en liknande bild på min dotter och hennes pojkvän, så stort tack för att du visade bilden 
#76 Ha ha ja det kan du har rätt i! Den är i alla fall helt underbar den också 
/Désirée
#77 asså nu blev jag jätteglad =D va kul att du tycker om den så mycket. det gjorde hela min dag ljusare =D
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3
Bästa ja tagit än så länge tror ja nog är denna, dock tagen me mobil kamera för jag har inte hållt på med System så speciellt länge, men kommer nog mycket bättre :)
Titta gärna in på:
Felix Häljeskogs foton - Dayviews
Felix Häljeskog - 500px

#87 Faktiskt ovanligt bra bild på paret! Bra jobbat! :)
ALEA IACTA EST
#87 och #89 Snygga bilder och extra roligt med såna här ögonblicksbilder på paret 
/Désirée
#90 - 
/L

92# vad vacker bild!!
detta är en av de bilderna jag gillar otroligt mycket :D
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Fick en ny favo igår ! :)
Titta gärna in på:
Felix Häljeskogs foton - Dayviews
Felix Häljeskog - 500px
Alla har lagt in så himla många fina bilder. Längtar tills på måndag då jag troligtvis får hem min systemkamera och kan ta några snygga bilder :). Får väl lägga två av mina nuvarande favoritbilder som är tagen med mobilkamera :)
Här är första.
Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se
Och här är andra :)
Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se
Jag har fått en till favoritbild till samlingen 
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
#108 - Skrattar bäst som skrattar fisk! ;-)
/L

Detta är en av många bilder jag fastnar på varje gång jag kollar genom mina bilder. Men jag har så många som jag gillar men ingen bild jag verkligen får WOW känsla för. Jag e så kräsen när det gäller mina egna bilder.
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Oj vad mycket fina bilder! Blir så inspirerad
Och oj vad svårt att välja en egen bild. Tycker bilderna blev bättre förr, med analog kamera. Fast de har jag ju inte tillgång till nu. Får bli den här ändå!
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Min bästa just nu är nog den här :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

Har alltid svårt att utse den "bästa" bilden, fotar ju trots allt nästan varje dag och blir alltid svårt att inte få med någon bild man verkligen gillar. Men, här är en bild jag haft som favorit länge. Fölet är så otroligt sött och fint.