Foto iFokus

Foto

Etikettokategoriserade-bilder-ej-kritik
Läst 1718 ggr
Linaah
2010-06-04 16:19
0

gitarr.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag skulle gärna vilja ha lite kritik på dessa bilder :) jag har precis fått min systemkamera och håller på at exprementera lite.

tack (:

Linaah
2010-06-04 16:21
0

LisaF
2010-06-04 20:34
0

Va roligt, för bland det första jag fotade när jag köpt min systemkamera va också gitarr ;) skickar med två bilder bara för att visa mina försök också, och för att mina försök liknade dina Glad

Första bilden gillade jag, tyckte om det röda nagellacket, även om de tog ganska mycket fokus från just gitarren.
Om du har photoshop, Gimp, eller något annat redigeringsprogram kanske du kan leka och mixtra lite med den bilden så blir den nog ännu fränare.

Den andra bilden var lite mer intetsägande, En lite annan vinkel hade nog gjort den roligare.
men även den kan bli lite roligare med lite redigering.

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

LisaF
2010-06-04 20:39
0

Nummer två,

/ Lisa

Geronim0
2010-06-04 23:11
0

Flyttar ditt inlägg hit eftersom du inte läst DETTA!

Spectabile
2010-06-04 23:23
0

# 4 Nu hängde jag inte med riktigt.

Linaah har ju bara lagt in 2 bilder för kritik Obestämd

Geronim0
2010-06-04 23:46
0

Sorry , my bad… Ibland går handling fortare än tanken… Obestämd

Dock är det inte längre en kritiktråd då den kapatas av av LisaF Dålig stil!

Ber om ursäkt till Linaah för att jag slarvade med genomläsningen av tråden innan jag flyttade den.

Linaah får gärna skapa en ny kritiktråd med samma bilder som vi får hoppas slipper kapning.

LisaF
2010-06-05 12:41
0

va? jag skulle ju bara visa henne mina försök och ge tips via mina bilder?

/ Lisa

LisaF
2010-06-05 12:48
0

Men istället för att säga att jag "kapat" den när det inte alls var med mening kanske du kan ta bort bilderna ?

Har varit för mycket allmän skit på den här sidan och jag orkar inte med mer nu. Avslutar mitt medlemskap på foto och ägnar mig åt de sajter som man får positiv energi av istället.

/ Lisa