Foto iFokus

Foto

Etikettkameror-objektiv-och-annan-utrustning
Läst 1255 ggr
schnecke
0

pengar till kamera..

Jag ska ju kanske köpa en Nikon D80 vet ni kanske ett smart sätt men kan tjäna pengar på?

schnecke
0

ingen som vet?

HellviHumle
0

Inte så här på stört. Plocka vilda bär, svamp och kottar på sommaren. Skattefritt upp till 12500.

HH

schnecke
0

okej :p

schnecke
0

någon annan som vet?

Hermelina
0

Jadu.. Sälj gamla prylar? Jag sålde mitt digitala trumset och fick 3000. För det köpte jag en kamera, ville egentligen inte sälja, men ville ännu mera ha en kamera, så blev en liten uppoffring :)

Sticka/virka saker och sälj på marknader osv.. Jag gjorde dte och tjänade kanske en 700 på en julmarknad haha x) Alltid något!

Beroende på hur gammal du är kan man ju alltid ta ett litet jobb. Typ, gå ut med hundar, kratta löv, dela ut post. Din pappa eller mamma kasnke jobbar på ett jobb där du kan få dela ut reklam eller liknande?

Sälj muffin :D Jag och min kompis gjorde det förut, runt 3 tiden på lördagar brukade vi knacka dörr, och alla grannar köpte gladerligen en kaka till fikat Flört Vi tjänade mer än jag trodde, ungefär 800 var på ca 2 lördagar.

Tja, bara din fantasi sätter gränserna ;D

Hermelina
0

Om du har ävldigt snälla föräldrar kan du fråga om du får laga mat, städa osv för pengar. Hehe det får inte jag (jag måste hjälpa till ändå ^^) men man kan ju alltid testa :P

schnecke
0

Okej :) smart ^^ ska försöka hitta något, har iaf ett nintendo jag vill ha bort.

Hermelina
0

Hur gammal är du?

:)

schnecke
0

jag är 13.

schnecke
0

något mer förslag?

schnecke
0

putt. Cool

dijete
0

Hmm.. Varför inte försöka sälja bilder istället?

schnecke
0

aa. kanske!

dijete
0

Jag skulle egentligen köpt D300, men kommer köpa D90 istället för det skiljer så lite.

dijete
0

Oj nu försvann allt innan jag hann skriva klart, för att jag inte kommer ha råd att köpa en.

schnecke
0

okej

emelie92
0

Du kan alltid sälja saker eller skaffa dig ett jobb. T.ex. så kan du sälja tidningar eller dela ut reklam.

storost
0

Det gör jag också. Har nu beställt en D90.

Har du själv funderat vad du ska göra för att få in pengar?

Vänliga hälsningar Stephan

min egen hemsida.

schnecke
0

#14 ja, men jag har inte kommit på något bra än…

schnecke
0

Någon som kanske vet ett annat sätt? Skrattande

Har iaf tjänat 50 kr så då är det 50 kr närmare kameran! JIPPIIE! Jag har bestämt mig att köpa en D90 ist.