Foto iFokus

Foto

Etikettvilda-och-tama-djur-ej-kritik
Läst 598 ggr
Olysios
0

Islandskärlek

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har fallit för denna bild tycker den är jättefin :) men alla ser olika kommentera gärna! Vad är bra och och vad är dåligt, vad kan jag göra bättre! Konstruktiv kritik alltså!

Mvh Therese

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Shira90
0

WoW jag verkligen älskar den och den ger en härlig känsla, bra gjort Glad

Ska jag säga något störande tycker jag de är husen i bakgrunden min blick dras lite däråt

~Medarbetare på ridtravare.ifokus~

Msphoto
0

Bra gjort älskling:D

Mvh:Din

PrinsessanFiona
0

Har faktiskt inte något emot huset i bakrunden, tycker bara att de ger någon sorts känsla. En väldigt härlig bild med fina färger. Inget att klaga på.:)

RaggeNo1
0

Underbara färger i himeln, men tycker att skogen och det har lite för mörk färg. Annars bra.

Buuc
0

Jag tycker att kontrasterna är för höga = bilden är för mörk för min smak… Sen så gillar jag inte beskärningen… Bilden berör mig inte alls, faktist… Men söta pownys! ;D

Carlton77
0

Att bilden lutar stör mig.. Annars gillar jag den.

Msphoto
0

Haha jag måste undra vad du tycker det är för fel på beskärningen #5 Att centrera bilden tycker jag är en självklarhet i detta läge när hästarna håller om varandra och är placerade i exakt samma position fast tvärt emot varandra.
//Mattias

Banio
0

Helt OK bild, rätt komponerad, rätt beskärning, bra skärpa. Tyvärr lite sned och lite underxponerad i förgrunden. Gissar du har exponerat efter himlen för att slippa få den utfrätt. Eller kanske på det ljusa partiet på hästen… Enkelt att rätta till båda sakerna i ett bildbehandlingsprogram.

Mandrakonian
0

Trevlig bild som kan bli ännu bättre om du fixar ljuset i bilden och horisonten. #7 Den bilden går att fota på 1000 olika sätt . mvh/Mandra