Någon som vill redigera?

sen är det rätt svårt att lägga på mer skärpa efersom bilden är så komprimerad.. men men
Tack,det blev mycket bättre:)
Har du lust att göra någon svart ram också?Jag vill skriva ut den och det skulle vara kul om den såg lite snyggare ut:)

Tack så mkt:)!
varför skickar du med en länk :P det är bara på din data den länken funkar ^^
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Fina redigeringar.

Fina redigeringar.
aah,jag vet inte,för säkerhetsskull tror jag..:P Vill ngn redigera?

Tack Erika645 den blev jättefin:)
Fotokrafs redigering blev också häftig,synd bara att kopplet var kvar,men annars jättebra,coolt med lite mörkare bild;)

haha :P *host* ;) men den första bilden är jag nog inte tillräckligt bra för så jag tänker inte ge mig på den :P men du, fotokrafs kanske kan visa hur man gör? ;)
Jaa,testa redigera bort handen,det gör inget om bilden inte blir pärfekt;)

Tack:) Den blev väldigt bra om man tänker på att du var tvungen att klona bort hela handen;)
Hoppas du sov ordentligt endå,annars får du skylla på mig:p

hehe, jag sov ordentligt, men för länge.. :S :P men jag kommer nog greja lite mer med den nån dag framöver, så lägger antagligen upp en bättre då.. hade
hehe,okej..:P När du nu kommer att greja lite med bilden,skulle du då kunna skriva Neo någonstans på bilden med snygg text?
Jag viste inte att man kunde göra en så dålig bild så mycket snyggare i PS,hoppas jag själv köper det snart..Tack än en gång:)
(Min dator vill inte lägga upp inlägget om jag bifogar en fil,så jag skriver kåden här så vet du villken bild det är;)

vem har sagt något om att köpa Photoshop.. ;)
Aha,ursäkta mig:) Jag trodde inte att Gimp var så bra,men vad fel jag hade isåfall..
fotokrafs,kloningen blev jättefin,även om vinkeln blev lite annorlunda,trodde jag hade hängt hunden i taket..XD
Snyggt jobbat ialf:)
Ville någon skriva Neo snyggt på bilden..?