Foto iFokus

Foto

Etikett: landskap-och-natur-ej-kritik
Läst 755 ggr
_Josefin
0

Kritik på denna naturbild!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill ha konstruktiv kritik på denna bild, som var bland dom första jag fotade med min Canon eos 400d.

Ellsa
0

Jättefina färger!

Kanske något sned men fint ljus. Loggan skulle göra sig bättre i en nederkant. Bra jobbat!

Marija
0

Härliga färger. Skulle dock behövas räta upp, tycker också att det är lite för mycket förgrund.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

_Josefin
0

tack (:

OliviaJ
0

Gillar färgerna men jag tycker att gatlycktorna & stolpen stör lite. Även liite sne, annars gillar jag den! :)

_erikabystedt
0

Färgerna är jätte fina ! Men stolpen och gatlykterna stör lite granna, också är den något sned. Annars är den superfin. :)

Hennum
0

tycker inte det ser snett ut… inte så det stör enligt mej iaf. härliga färger. fint när man ser speglingarna i vattnet på vägen. vad duktig du är!

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

_Josefin
0

tack allihopa ^^

_Josefin
0

inga fler?

tilles
0

en riktigt fin bild, väldigt stämningsfull. skulle vilja se mer av himlen och kanske även lite mer av vattnet längst ner.. hur går det ihop.. jo, alltså att du hade stått en bit längre ifrån om möjligt för att få ett perspektiv längre ifrån. bara min spontana reaktion, mycket möjligt att bilden hade förstörts av mitt förslag, bilden är ändå väldigt fin. :)

_Josefin
0

tack :D

Olysios
0

jag håller med övriga .. lyckstolpen och gatulycktorna stör, dom sabbar bilden tyvärr .. mitt första intryck var mycket fina färger och ögat drogs snabbt mot loggan men jag är ganska van nu vid loggor så den kan vara där :) mycket fin bild!

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se