Fotohemsida!?

Jag rekommenderar cliche.se
www.freewebs.com är gratis, den är jättebra. (Exempel: Min, www.freewebs.com/fototove)
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
jag håller med #1 jag tycker one.com är mycket bra, med mycket plats och relativt billigt :)
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se
Rekommenderar även jag cliche.se då leveransen bara tar 2 dagar.

Kanske enklaste är att göra en fotoblogg med Blogger…
Så här blev min…obs bara en demoblogg, men det är enkelt att lägga till bilder och du kan kombinera med photobucket eller flickr…

Freewebs, är toppen! sen kan du ändra till webb.se eller info.se eller vad du vill, och du får ficksa helst själv :) underbar sida, desutom gratis, kika gärna in på www. sarawibron.webb.se!

#5.. 2 dagar…? Lite länge :-)
Köpte ny hemsida förra veckan. Det tog 4-5 timmar innan den var igång… Wroom.
På One finns färdiga mallar som gör det väldigt enkelt att lägga upp en egen sida.
För en kompis till mig tog det 2 veckor att få sitt x)
Dock inte från cliche utan Manufrog.
Picasa finns ju också. Då har du ett verktyg i datorn och kan markera och bara skicka upp. Skaffar du dig ett konto på Google så finns ju både bloggar, rss-uppsamling, fotoalbum m.m. som är helt gratis. Foton upp till 1 Gb sedan köper man utrymme.

Håller med föregående. Manufrog är bra, billigt och väldigt hjälpsamma! Tror man får en månad gratis också.. Kostar 100 kr år :)