Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-nybörjare
Läst 1115 ggr
MB300E
0

första bild. Kritik?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Första bilden jag vill ha kritik på :)

Inte haft nått bra motiv tidigare men nu har jag ett :)

Denna kommentar har tagits bort.
Olysios
0

#1 Ne ! :O
hur kan man säga så ..
Finns det några ideal för hur barn ska se ut!!

Jag tyckte den var gullig kanske inte världklass bild men aboslut inte ful :) synd med såret eller vad det är.

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Denna kommentar har tagits bort.
Kattapult
0

#1 Lägg av med den där skitstilen! Om du ska ge kritik kan du inte bara säga "inte bra". Om du dessutom ska komma med idiotsaker och säga sånt som "fult barn" kan du lika gärna dra >:(.

Jag skulle vilja ha lite mer luft över och under. Annars håller jag med Olysios

LindaKarlstrom
0

Tycker inte ni ska bry er om #1. Har för mig att hon är lika bitter och tråkig i vilket forum hon än är i ;)

Olysios
0

#5 ja jag märker det :S

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

December
0

Jag tycker det är skitdålig stil

Carolalover
0

Jättegullig bild! Som sagt tidigare skulle jag vilja se lite mer luft över och under barnet… sen stör jag mig lite grann på tummen (?) som syns bakom barnet, jag vet att det kanske inte skulle gått utan men det går att ta bort om man vill det… jag tycker i alla fall att det var ett väldigt fint motiv :)

emmsaaan
0

Tycker barnet var jättegulligt :) Men det var synd med rivsåret.

[mingdie]
0

Är det din egen? Fin unge. Det kan vara svårt att få bra bilder när man håller upp en sådan här liten. En teknik jag har använt mig av är att ha barnet vilande mot mamman och gärna vid ett fönster för att få ett mjukt ljus som jag tycker passar bäbisar.

Lycka till med fotandet och lägg gärna in fler foton.

Eddie

pellepiano
0

Det är en knepig vinkel som inte är till barnets fördel. Att använda fönsterljuset mer tror jag skulle höjt bilden lite oxå.

Kattapult
0

#5 upptäckte också det -.- Men det är elakt >:(

izze
0

Hehe hon kanske inte gillar barn bara :P. Men jag tyckte bilden var bra. Men dumma åsikter som fult barn det kan man faktiskt hålla för sig själv ^^.

Mandylion
0

hon är ju bara 12… man har inte mycket till vett och etikett då… tyvärr.

Bilden är fin… håller med om att det var synd att barnet har ett rivsår… men annars väldigt fint =) Glad

izze
0

#14 Hon behöver ju inte nödvändigtvis vara en äkta användare kan lika gärna vara en 15 årige pojke som busar runt.

[Linsenhejhej]
0

#15 Han/hon sa till mig att han/hon var 17 år.

MB300E
0

#10 Mmm min egen, 5 dagar gammal på bilden.

Ska se om jag lyckas få bort såret och tummen, borde nog inte vara nått bekymmer :)

izze
0

#16 en omogen 17 åring som beter sig som en 15 åring ? :P

[Linsenhejhej]
0

#18 Hehe. H*n kanske ljög. Det kan lika gärna varit en 11-åring som jag :P

neonrosa
0

På henens press står det att hon är 95:a och att hon typ  hade skrivit fel förut…

[Linsenhejhej]
0

Men om det var fel skrivet, varför skrev hon då pm till mig som det stog att hon var 17?

Mandylion
0

men jisses… varför lägga ner en massa tid på denna stackars människa som inte vet bättre. Nu var det ju bilden vi skulle fokusera på. Jag tror fortfarande att han/hon väntar på kritik.

MB300E
0

#22 he he, ingen fara har ju fått en del och måste nog hålla med om den jag fått :)

Isak
0

Nu håller vi oss till ämnet, annars måste jag ta och låsa tråden.

Hälsningar

Alexander

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson