Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-hård
Läst 711 ggr
Robert
0

Porträtt utomhus, vad tycks?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Rösta här nedan och/eller kommentera!

Hälsningar

Robert

KickanW
0

Häftig bakgrund. Jag hade nog velat se lite mer bakgrund också… Kanske på ett till foto?

Martin
0

Rätt bra jobbat, tycker hennes lutning är lite jobbig, vet inte riktigt vad men den känns onaturlig. Jag är inte så mycket för high-key, i alla fall inte så extremt som detta - men fototekniskt är det ett kanonresultat!

Hennes högra (vänstra för betraktaren) ansiktshalva tilltalar mig betydligt mer färgmässigt.

Möjligen är scarfsen för tight dragen och kanske också för högt dragen runt ansiktet, men det är nog en smaksak och endast petitesser. Du imponerar som vanligt Robban!

mvh Martin

Carlton77
0

Lutningen på huvudet samt blicken gör att bilden inte blir så intressant som den hade kunnat vara.
Det gör att modellen ser alldeles för loj ut och att hon snart somnar.
Bakgrunden är kanon och precis som #1:an hade det nog inte skadat att få se lite mer av den.

Mvh Marcus

jjohhan
0

Fin bild, sköna färger, det röda i bakgrunden på vä sida stör lite tycker jag, gillar dom gröna nyanserna mot henne. Lite ljust på hennes vänstra, höger i bild, ansiktshalva, men det är vad jag tycker. Snyggt motljus. Blixt? Skärm?

Hälsn

Johan

pyrst
0

Aoch tanker jag - o menar alla piercingar! Hon har ju ett valdigt intressant ansikte - i stallet for mer bakgrund sa vill jag se mer av hennes ansikte! Alla dekorationer ar intressanta nog, tycker jag, och behover inte konkurrera med mer detaljer.

Sa smaken ar ju som den beromda baken, helt klart!

Snyggt!!

loreena
0

håller med 2-an. Man stör sig lite på lutningen och skarfen som täcker munnen men annars ser det snyggt ut. Hon ser så där lite hemlighetsfull och kaxig ut. Tycker också att bakgrunden gör sig bra och just att den har lite annan färg än hennes bruna och mörka färger

filliponkan
0

hon har fin hy

Olysios
0

#7 han kanske har arbetat lite i photoshop ;) :) men vad vet jag hon kanske har fin hy ^^

Bilden är jättefin kan inte ta bättre själv så har ingen direkt kritik förutom lutningen..

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

December
0

Jag tycker bilden var superfin!