Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 426 ggr
heliotropes
0

nära inpå...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är ett exepel på ett foto taget med en kamera som inte kan ställas om till varken närfoto eller macro.Fotot är nerskuret, så det som är i skärpa kommer endå fram bra i närbild.
Glad

Eva // medarbetare på Perser

Carlton77
0

Jag är ledsen men jag ser inte var skärpan ligger.
Men det kan ju vara så att iFokus minskar ner kvaliteten så den inte kommer fram. Kul idé annars.

//Marcus

Fridoliin
0

hihi :P :D Vad sööt :P

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.

Olysios
0

jag tycker synd om många perser tyvärr .. den bilden tilltalar mig ingenting, lider bara när jag ser den platta nosen :'( hade nyss en katt på katthemmet där jag praktiserade .. satt en perser med andningsbesvär och blåsljud på hjärtat och fick avlivas tyvärr :(

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Bullan
0

Jag gillar bilden…att det inte är något självklart fokus gör så att man tittar litet extra på själva fotot. Däremot är det en spegling i det närmre ögat som ser ut som en kiwi?! 

#3 En del kineser och japaner har inte heller så stor näsa….men de kan nog andas bra ändå!!! Det är inte längden på nosen som avgör hur bra man kan andas, utan hur pass öppna näshålor och näsgångarna är, vilket inte är något större problem längre på Persern!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

heliotropes
0

#3 Denna katt har inga sådana problem,man kan inte dra alla över en kant.

#4 Kul att du gillade bilden,det du ser speglar sig i ögat är en vit utomhus "järnstol":) Själv står katten på bordet:)

Eva // medarbetare på Perser

Olysios
0

#4 det är min åsikt och ingen annans jag har väll inte sagt att du måste tycka så.. så inga påhopp tack! men jag sa inte att alla hade andnings problem men det förekommer..
#5 va.. dra alla över en kant .. jag tycker vad jag tycker.. alla kan ju inte gilla alla raser.. vissa gillar inte sphynxar för att dom inte har päls.. sånt är livet..

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

[mingdie]
0

#6 Du får nog räkna med påhopp om du inte håller dig till ämnet. Tråden handlar om fotografi och inte om perser.

Eddie

Bullan
0

Jaaa…nu ser jag ju klart och tydligt att det är en vit järnstolSkrattande kul med speglingar i ögonen!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*