For mig ar detta bara en hast bild av en hast du gillar men inget foto jag skulle ladda upp pa ett fotoforum. Den saknar komposition och kontrast och ar helt ointressant for mig. Sorry
samma här .. känner ingenting för bilden .. är den bara en "knäppbild" ??
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se
Jag tycker denna bild visst har komposition, hyfsat bra sådan också. Jag skulle beskära bild så inte huset och hästens ovansida syntes, testa få finare färger.. eller varför inte gör om den i svartvitt. Fin bild säger jag 
Jag tycker inte om att hästens är avklippt högst upp och tycker att bilden behöver mer kontrast och har väldigt tråkiga färger. Som #1 sa så tycker jag att det bara är en häst bild som saknar komposition. Förlåt, men jag måte säga som jag tycker.
Du lagt upp väldigt många inlägg med många olika bilder, det blir jobbigt och tråkigt att kommentera, försök att sammla några, kanske tre-fyra av dina bästa i ett och samma inlägg och inte 10 i olika.
Mvh Sara
Jag skulle ha höjt kameran lite för att få med toppen av hästen. Sedan är fotot antagligen överexponerat så att färgerna är utfrätta och det finns inga kontraster.
Eddie