En mars på köpet...
Fick min Nikon D50 idag. :) Men blev lite förvånad när jag öppnade kartongen med alla saker. Där låg ett Mars choklad! Och jag älskar Mars. ^^,
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Du beställde från cyberphoto va? =)

Ha,ha, dom skickar alltid med en chokladbit av något slag. Dom måste ha stort chokladkonto :-)

#2 De skickar inte alltid med choklad. Hört många som inte fått någon alls.
/A
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
Hehe jag fick en Twix (tror jag dom heter) förra veckan av dom :) Det är ju bra markadsföring, man blir ju glad och överasskad när man öppnar ett efterlängtat paket och där ligger en godisbit och väntar..
Isak, Brukar du fråga runt då eller???
Men vart köper man en Twix och får en kamera på köpet? 
#1 Beställde den på Cyberphoto ja. :)
#6 Om du hittar något ställe så säg till mig. ;D
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

#8 Just så. Jo man kan ju bli snopen om man väntar sig nåt och inte får det.
#8:2 Ett skönt skratt innan sängen kallar är ju aldrig fel.
haha dom är så roliga! läste deras omdöme, där stod: Jätte bra servis man får godis!
Jag har alltid fått någon choklad av någon sort från Cyberphoto.
Mvh Bengan
Dom har ju lyckats i sin marknadsföring. Ni pratar om dom och enligt Isak pratas det på andra siter. Mycket billig marknadsföring men det måste också skötas.
Eddie
#12,Jo fast det är ju knappast chokladen som gör att jag handlat av dem. Det är att de har haft bäst priser på det som jag handlat, samt snabb leverans.När jag köpte min D50 så beställde jag den på måndagen och hämtade ut paketet på onsdageftermiddag, då med SMS avisering.
Mvh Bengan
#13 Det dom är ute efter är att folk skall veta att dom finns. Ju mer som vet vilka dom är ju fler folk att sälja till. Om man då har bra service och priser som det verkar så ökar försäljningen.
Eddie
Jag fick en Bounty när jag beställde mitt macroobjektiv från cyberphoto. x)
En Expertbutik i Malmö råkade i höstas ut för en "drive in"-stöld. Någon körde en bil rätt genom fönsterna och inbrottsgaller osv, och lastade in allt som stod inom räckhåll och försvann.
Blev massa damm och skit överallt, så de behövde sälja allt för att sedan renovera.
Annonsen löd något i stil med:
"Drive-in-rea, kom gärna medan vi har öppet så får ni hjälp av våra säljare…". Lite galghumor :D
mvh /Martin, som beställt saker av Cyberphoto 3 gånger och alltid fått någon form av chokladbit med.
mvh Martin
Jag har också alltid handlat av Cyberphoto och tycker dom e jättebra. Jag har turen att ha Cyberphotos kontor bara några km från vårt hus, så det e roligt att åka dit ibland och diskutera kameror med dom :) Men nån chokladbit har jag aldrig fått! Hmm…