Foto iFokus

Foto

Etikettvilda-och-tama-djur-ej-kritik
Läst 543 ggr
PhotoBeccz
0

Skogens Konung?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mitt i ösregnet fann jag det jag väntat på.
Hoppas ni gillar ögonblicket lika mycket som jag gör.

Kommentera gärna.

Mvh//Rebecca

Katter3
0

Vad fin han är. :)
Jag tyckte det var fint med den suddiga bakgrunden, men tycker att bilden känns lite sned.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

PhotoBeccz
0

#1 - Anledningen till det är troligen att jag försökte skydda kameran från allt regn. Och att han står på en upphöjning som lutar. Var lite skakig xD

kristinah
0

Mycket ståtligt djur på mycket bra bild (enl mig). Skogens konung är dock älgen skulle jag tro. Men denna skapelse kan gott konkurrera.

PhotoBeccz
0

#3 - Sant. Därav "?" efter det hela. Och jag tror allt att den här härskar över sin del av skogen han med. ^^

PhotoBeccz
0

*putt*

Katter3
0

#2 Då förstår jag. :)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Teja-Bea
0

Suddet i bakgrunden stör mig lite för mycket för att jag verkligen ska gilla bilden. Och jag skulle nog ha rätat upp den lite..

Annars är det en snygg bild med ett härligt ögonblick!!

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

sumpen
0

jag tycker om att det är suddigt i bakgrunden, då framhävs djuret mer, men dock inte att ena hornet är suddigt, det stör i mina ögon, annars väldigt bra skärpa :)

[kobbeuffe]
0

Häller med Stina. Trodde kungen var HELGE

nattsyrran
0

Jag gillar det suddiga i bakgrunden så man fokuserar blicken mer på objektet, dvs den vackra hjorten. Kanon:)

Martin
0

Jag tycker att det är ett underbart porträtt på ett fint djur, Kronhjorten! Normalt sett hade jag nog velat ha hjorten längre till vänster i bild så att man såg mer av det hållet han tittar mot, men med lövverket ovanför honom så tycker jag att det här blev riktigt bra med hjorten i mitten.

Bug och bock för ståtligt djur, och bra foto!

mvh Martin

PhotoBeccz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#11 - Tack för din kommetnar och även "tipset" inför framtiden!:) Han var bara där ett fåtal sekunder tyvärr, sen tog honorna över :)

Bifogar även bild på ett utav  de hondjuren jag stötte på.
Gillar det här kortet, dock beskärt från övriga kroppen för att få mer fokus på hennes ansikte. (orginalet visar hela kroppen fotograferad med vinkel bakifrån).

Mvh//Rebecca