Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 293 ggr
JackieJ
0

D70, D50 eller 350d?

Jag skulel somsagt köpa den där d50, men jag blev allt för misstänksam på den där killen, så jag avböjde köpet.

Nu funderar jag på vilken som är bäst, D70, D50 eller Eos 350d?

Eller några andra förslag på kameror runt priset där dom kameror ligger på?

iken
0

hahahahah

så du ångrade dig i sista stund? Du skrev ju senast att kameran "var på väg". Varför blev du misstänksam då? Priset var ju väldigt lågt så nåt fel kan man misstänka att kameran eller objektiven hade.
För övrigt, den sida du säger ha hittat annonsen på, www.privatmarknad.com , den sidan existerar inte!!!

Christoopher
0

Hur långt är ett snöre? :)

Allt är personligt, själv skulle jag aldrig välja något annat än Canon. Samtidigt som många kan säga samma sak om Nikon. Viktigaste är väl att du känner att du kan arbeta bra med kameran - att den är ergonomisk med andra ord.

Ser man till bild kvalite kommer du utan tvekan bli nöjd med alla de kameror du nämner - så ut och kläm!

JackieJ
0

#1 jo, men människan skrev att han hae skickat kameran innan jag ens hann svara "ja, jag vill den", så jag tänkte aw, men vad härligt, snabba affärer.

Men jag var tvungen att efterforska lite mer innan jag betalade, och  man kan säga att jag hittade roliga saker om människan.

#2 hah, tack.

Jo, ska iväg på lunchrasten imorgon och pilla lite, ville gärna ha lite mer råd bara :) grejen är att jag alltid har en sån jävla beslutsångest :p