Foto iFokus

Foto

Etikett: övrigt
Läst 671 ggr
[tösen,cesse, malte]
0

någon bra men men ganska bilig kompaktkamera

hej undar om det finns någon bra kompakt kamera för 1400 eller 1000 lapen på elgiganten ? var tungen att sälja min kära systemkamra för ett tagsen och sen dess så har jag använt en gammal vanlig kamera min första kamera jag fick. den är ingen bra kamera men får gå så länge. får pengarna  i juli efter mitt sommar jobb är klart

Inkanyezi
0

Elgiganten är sällan särskilt billiga. Det finns varor som reas ut, och på MediaMarkt kan man till exempel få en Casio för ungefär sjuhundra spänn. Det finns självklart en hel del andra upp till den övre gränsen av din budget. Den jag ser som mest intressant om man ändå tänker sig så mycket är en Olympus µ4/3 för knappt tvåtusen på MediaMarkt, men det ligger ju en bit över det som du föreslår. Då handlar det om en systemkamera som på många sätt kan ses som bättre än kompakterna.

[tösen,cesse, malte]
0

Okej ska se ja en vanlig systemkamra är bäst men min budget täcker inte det tyvärr .

slartybartfast
0

Begagnad Nikon d80 eller d3000, d3100 eller liknande med kitobjektiv ligger inom budget. Vill du ha systemkamera så skulle jag kolla efter liknande dem.

[tösen,cesse, malte]
0

Ja gärn men inom Jönköping nummer 3