Foto iFokus

Foto

Etikett: vilda-och-tama-djur-ej-kritik
Läst 684 ggr
MarHai
0

Fotade några av mina vackra kaniner

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild jag blev nöjd med :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

MarHai
0

Unge

Solbackens kaniner

MarHai
0

unge igen

Solbackens kaniner

Karkkainen
0

#0 Jättemysig bild, skulle dock vara ännu finare om hela grässtråt (eller vad det är) syntes, och det var lite synd att märkningen i kaninens öra syntes.

De två sista bilderna, urgulliga :) Verkligen supersöta.

Discard
0

#2 är såå sööt <3

[Linsenhejhej]
0

JAG tyckte att alla bilderna var jättefina, och jag tyckte inte det var fel att öronmärkningen syntes :)

Olysios
0

Sååååå söta kanin ungar :D

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Ruterdam
0

åååh, jag älskar kaniner! mina föräldrar är allergiska mot hö så jag har bara haft en en gång :( supersöta kaniner du har Glad

sezierra
0

Håller nog med #3 om att öronmärkningen stör något (inte mycket men lite). Den distraherar lite från den söta kaninen i helhet. Hade nog funkat om man klonade bort märkningen. Kanske dåligt gjort men ett exempel i alla fall.

L8sson
0

jag tänkte inte ens på märkningen när jag såg bilden .. och förästen så ser kaniner ut så :) jag tyckte de va super fina bilder.. här e en bild på min kanin ifall de e någon som e intreserad

[kobbeuffe]
0

#9 Ser ut så??? Dom är knappast födda med märkning, Jag skulle nog vilja påstå att bilderna blir bättre utan märkningen där.

L8sson
0

#10 ja men vissa e märkta.. för att regga kaninen … liksom de förstör ej bilden tycker jag ..