Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 1027 ggr
C4NCERiNHALE
3

(m-h) kattunge

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog denna för en liten stund sen på min kattunge Morris! Är mycket nöjd! :)

Min portfoliohttp://ebphotography.portfoliobox.me/ 

Hanna
2

Hade önskat mer kontrast och lite mindre tajt beskärning. Annars tycker jag att det är en toppenbild :)

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Jessicahagstrom94
1

mer kontrast, mindre överexponering (på ena sidan) & liiiiiiiite mer luft över kattungen hade jag velat ha :) tycker det är lite jobbigt att den är halvmörk på ena sidan och jätteljus på andra sidan..

JNN
0

Jag tycker nog också att den är en aning ljus, men att det är lite skugga på ena sidan gör inget, tycker det är bra då man får ett djup eller dynamik i bilden på nåt sätt. Annars tror jag nästan att det skulle kunna se ut som om det vore fotat i ljustält, tror inte det hade varit så snyggt. Men jag kan ha fel..

Den har också lite posterisering och det är antagligen för at du ljusat upp den relativt mycket?

Håller med dom andra om beskäringen, men annars är det mycket fint fotat på en söt liten kisse!🙂

[körsbärsblomma]
0

söt katt och snygg bild

Rebornbabyn
0

Otroligt gullig kattunge!

Jag har redigerat som jag tycker är fint:

Vad tycker ni?? :)

Edit: Bilden borttagen då den bryter mot reglerna på foto.ifokus, se inlägg #7 nedan.

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

Rebornbabyn
0

Förresten, testa att lägga in bilden på: www.djurfoto.ifokus.se

JazzBass
1

#5 - Redigera inte andras bilder här utan tillåtelse, se tråden Skrivregler och riktlinjer på foto.ifokus. Det är inte många som sysslar seriöst med foto som uppskattar det. Plockar därför bort bilden från inlägget ovan.

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Rebornbabyn
0

#7 Oj, förlåt! Jag visste inte att det var emot reglerna… ☺️