Foto iFokus

Foto

Etikett: kritik-medel
LĂ€st 823 ggr
valorous.kid
0

(M)kaniner

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

lite kritik pĂ„ dessa bilder tack 😃

valorous.kid
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

och denna 😉tĂ€nk pĂ„ att dessa inte Ă€r redigerade Ă€n :)

Fulia
0

Du har bara en frÄga ^^

Vilken kamera anvĂ€nder du? 

Har du en vit VĂ€gg/tapet? :D

valorous.kid
0

#2 jg anvÀnder Nikon D3100 :) och ja jag har en vit tapet ^^ Har u nÄgon kritik kanske :)

Fulia
0

Haha! x) 

Är inte sĂ„ bra och vet inte hur man ger kritik men man kanske kan sĂ€ga att Skulle vara bĂ€ttre om bĂ„da kanske skulle kolla framĂ„t x) 

Är kameran bra?

Emelice1206
0

Fina bilder! Vill bara sÀga att pÄ #0 sÄ stördes vita uppe i hörnet och Àven det lÀngre ned.

Peak303
0

bild 1: Fin planerad och en bra ide. DÀr Àr dock nÄgot vitt uppe i vÀnstra hörnet samt det bruna nere i hörnet pÄ samma sida som stör mig en aning. Sen skulle jag önska att bilden var nÄgot ljusare.

bild 2: VÀldigt fint portrÀtt och fin pose av kaninerna. Jag skulle dock vilja ha lite mer ljus framifrÄn för att den svarta kaninens huvud skulle bli mer synligt, dÄ det just nu Àr vÀldigt mörk. Tycker Àven det ser ut att fokusen hamnat nÄgot lÄngt bak.

Men annars riktigt bra jobbat med bilderna! :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, SkÄne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Hanna
0

Tycker ettan Àr ascool! Men hade nog försökt att rÀta upp den och beskÀra det som stör.

En hÀftig grej vore om hela fÄtöljen fick vara med i bild och sedan kaninen dÀr den Àr nu. Tror det skulle kunna bli hÀftigt :)

SajtvÀrd pÄ reptiler ifokus.
Medarbetare pĂ„ leopardgecko ifokus

valorous.kid
0

Tack för kritiken :) jag har redigerat bild ett igÄr sÄ jag visar den i eftermiddag :)