Ros

Den första var jättefin. Liknar en marsipanros. Den sista förlorar lite på att den börjar vissna

Tack
#0 Den ser lite grå ut (bara att fixa till i levels:) ), och jag vet inte men kanske lite rörig med alla bladen i bakgrunden och bredvid blomman? Jag vet inte vad det är men det ä någonting som stör mig. Blomman har blivit lite ljus och man ser hur den "lyser ut" (vet inte vad det heter i fotospråk)ett per mm till vänster. Jag tror att den skulle vara finare om (min synpunkt) det inte var hål i bladen.. Men det är ju ingenting som du kan ha gjort något åt:) Om du inte satt och tryckte hål i dem innan du tog fram kameran förståss? ;P Fint med knoppen bredvid den stora blomman.
#2 Är jättefin:) Ser lite oskarp ut och även lite för ljus och det ljusa i bilden "flyter ut" över det mörka.. Det gröna snöret skulle du kunna försöka trixa bort i tex Photoshop. Tycker att blomman sitter lite för högt upp.. Jättefint :)

# 5 tack så mkt, jag blev mest nöjd med den första bilden, ne jag satt inte ovh tryckte hål i bladen :P
#6 Haha, man vet ju aldrig vad andra männsikor har för tankar ;P

Hoppas fixningen blev bättre än den första bilden!

putt

Jag ville inte se ros bilder jag ville veta vad ni tycker om mina men det är helt okej att du la upp dem.
#0 Den där bilden tyckte jag mest om (den första), den var verkligen fin :) Alla bilderna var fina :)
tyckte den första var bäst, dom andra brister skärpan i tkr jag.. #10 var fin ros ^^
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se