Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 781 ggr
Robert
0

I sidhuvudet med en bild

ProPhotoResource har lagt in en bild som jag har tagit i sitt sidhuvud. Bilderna i sidhuvudet växlas varje månad. Jag blev den första med att ha en bild publicerad i deras nya profil.  Fler bilder på Elli finns på min blogg här.

Hälsningar

Robert

Norrskenet
0

Läckert!! Väldigt häftig bild även om jag inte gillar nosringar.

gwns
0

Läcker bild på en snygg brud. Undrar just vad det kostar att få en så framträdande reklamplats. Mer än 10000 kr skulle jag gissa. Men det är säkert väl använda slantar för att få fler priser och andra fina utmärkelser i en tuff bransch. Den bruden är säkert en riktigt god guldkalv som modell - hon vågar verkligen sticka ut hakan ordentligt - ett plus också att hon INTE helnäckar.

Glad

CarlS
0

Grattis Robert!

Kikade in på din blogg. Snygga färger! Blått och gult är min melodi! :)

Lägger upp en länk till din blogg på vår sida om bloggar

Kan väl kalla den för "Robert Hammars fotoblogg" kanske? Här är min "egen" lilla blogg förresten!

//CarlS, Sajtvärd för svensknatur.ifokus.se samt ägare och grundare till portalen:
Sverigesurfen.com nu även Sverigeifokus.se

Martin
0

Häftig bild på tjuren, för det är väl tjurar som har näsring? :o) Skämt åsido.

När du lägger in länkar till externa sidor, glöm då inte att lägga in att den skall öppnas i nytt fönster. Dels blir propertionerna fel annars, dels är det faktiskt delvis fel att länka in i egen sida. Kan bli ett upphovsbrott (om det inte klart framgår att det är annans sida). Ett tips i all välmening!

mvh /Martin, som idag skall på Bröllops Fest i Turning Torso.

mvh Martin

pellepiano
0

Grattis, sånt är kul. Och hedrande förståss.

Jag fick idag glädja mig åt att se en tidningsannons som använt ett av mina typsnitt. Då blev jag glad.