Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-hård
Läst 396 ggr
JimJ
0

Kritik - Reaching for better times

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har haft denna bild uppe på foto.iFokus för över ett år sedan. Jag ville då ha kritik på bilden, men hittar inte tråden idag. :-)

Därför tänkte jag fråga om lite nytt folk vill kritisera denna bild? Vad behöver jag göra för att få den bättre? Skulle du använt samma vinkel? Hur skulle du ha gjort och vad tycker du jag borde göra? :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Norrskenet
0

Jättefin bild på Julia, men bakgrunden är lite tråkig med bilarna och byggnaderna

[mingdie]
0

Den gillar jag. Till skillnad från norrskenet så tycker jag att den tråkiga, mörka och blöta bakgrunden ger en bra kontrast mot hennes goa leende. Rent tekniskt tycker jag den är bra.

Eddie

Equipage
0

Riktigt bra bild. Jag håller inte med Norrskenet om bakgrunden, den passar väldigt bra till rubriken! Kan inte se något fel med den. Om du har tid skulle du kunna göra bakgrunden till gråskala för att se effekten, jag kan inte se framför mig om det blir bättre eller sämre men eftersom hon vill ha något bättre (enligt bilden) skulle det nog passa med en ännu tråkigare bakgrund :)

/LinDA

Martin
0

Härlig bild! Tycker liksom ett par av de föregående att i kombination med bildnamnet så gör bakgrunden sig perfekt. En ung tjej med hela livet framför sig, står på något ödsligt ställe, kanske en förort, på en parkering och sträcker sig efter den ljusa framtiden. Utbildning, jobb, eller vad hennes drömmar nu är!

mvh Martin