Fotoutmaning #18
Nu är det semestertider och förr kallade man väl dessa veckor för Industrisemestern, men har inte hört den benämningen på länge… Semester för mig och säkert för många andra innebär sol, värme och mycket bad MEN vad är det man ser när man vaknar… Jo REGN, regn och åter regn. Så hur mycket jag än tänkt mig ett glatt tema så är det bara regn som existerar. Så jag tar emot den blöta stafettpinnen och fortsätter i ett blött tema. Nästa fotoutmaning får vara just "REGN". Ta med er kameran ut men tänk på att den är ömtålig i väta så skydda er ordentligt. Vad gör DU när det regnar???
Onsdagen den 18 Juli kl 24 slår jag igen portarna och har sedan två otroligt spännande och hårda dagar på mig att utse vinnarna.
Man ska väl inte glömma orden "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder"… LYCKA TILL/ Susanne
**Tidigare ämnen:
**Utmaning #1 Något gammalt
Utmaning #2 Något ungt
Utmaning #3 Solljus
Utmaning #4 Kyla
Utmaning #5 Bekvämt
Utmaning #6 Mod
Utmaning #7 Vårkänslor
Utmaning #8 Människor
Utmaning #9 Glädje
Utmaning #10 Sorg
Utmaning #11 Action Utmaning #12 Färg Utmaning #13 Landskap Utmaning #14 Barnasinne
Utmaning #15 Ljud
Utmaning #16 Midsommar Utmaning #17 Bad
Regler:
- Bifoga en bild som ni tycker representerar temat. Alla olika tolkningar av temat välkomnas.
- Max storlek på bilden är 800x600 pix.
- Lättare bearbetning av fotot som skärpa, kontrast och
nivåer är tillåtet. - Lägg gärna till information om var, när och hur.
- Personen som väljer temat utser "vinnarna" och den som kommer på första platsen väljer temat för nästa omgång.
- Utmaningen pågår i 7 dagar plus två dagar att utse "vinnarna".

#10 guud vilken fin bild :D

Jag är nog ensam om min åsikt. Men jag älskar när det regnar. Gillar inte när det är skinande sol hela tiden. Lagom är bäst :) Återkommer om jag får till en bra bild :)

#9 snyggt

*puttar* Fler regnfoton måste det finnas i dessa regninga dagar.
Otroligt fina foton hittills.

Idag ser jag den här tråden, och då är det ju sol O_o

Nu börjar det närma sig så jag måste "Putta" lite
oops *dubbelpost*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
härliga bilder! kul med vatten foton, det är så fint med droppar etc.. favorit bilderna är helt klart #14 och #4.. purple rain bilden är sjukt vacker att titta på! tummen upp! ;)
Å paraply bilden är hur läcker som helst, lite annorlunda och oerhört läcker!
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Maria!! :D Vad kul att du blivit medlem här.
Jättefin bild. Jag tycker att du är jätteduktig.
torrt å skönt i bilen! Sen kom solen igen,,,