Tema: Blå
Väldigt vacker bild, det dovt blåtonade i bakgrunden av en växt med lite färger, om än dunkla, som bryter av. Bra kompat och nice bild som sagt!
mvh Martin

Underbara bilder Pekwall…
Kanske skulle mossan vara litet längre ned i bilden och litet närmare som förgrund.
Härlig känsla dock

#4 Problemet är att det inte fanns mer is "bortåt".

Får väl bidra med den här, i stort sett den enda "blåa" bild jag har. ;) Min kompis har fotat, det är jag & min medryttarhäst Wind of Fields (kallas Windy)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Vilka härliga bilder. Rosenhills bild är ju riktigt härligt…Narnia stämning..

Wow mihe…jag gillade verkligen den blåtonen…
Hade önskat att den gick ända ner…nästa gång får du befalla himlen…

Runsvik: Den är fantastisk. Hade lätt kunna tänka mig den på väggen.
mvh Martin

Tack #19 och 20. Ja, det var nybörjar tur med nya kameran (Nikon D70) i november…

#24 Blir så jäkla läckra bilder under blå timmen…
mvh Martin

Otroligt vacker bild #30, ja, nu längtar jag till våren. Vi har fått lite kyla 4-5 minusgrader och lite snö… /Kristin

Här kommer mitt blåa bidrag.I gryningen den 10 december-06 Översvämmning på ån vid båtvarvet, dags att kasta ankar även på land. ;)

#34 Underbar stämmning!

Kristin: Vilken härlig bild…

#49 Tack, det ska jag framföra till min dotter…
#20, Fin bild men loggan är det som ögonen fastnar på. Den är på tok för stor och framträdande tycker jag.
Tom

Så många härliga blå bilder. Jag hitade en blå till som är fotad väldigt sent en sommarkväll på Kosteröarna.
Här är en blå bild som jag fotade idag, vid "sjöhavet" Vättern med Nikon D50, Tamron 70-300/4-5,6.
MVH Anna Attlid
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#65 det blev ju läckert!
#68 Tack!
Mkt läcker emelie.:)
/ Sara
/ Sara & Casper

putt*
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus