Nya fotoutmaningen. Nr 5.
Välkomna till nya fotoutmaningen nr 5!
Regler: Varje deltagare får lägga in en eller 2 bilder eller bildcollage som överensstämmer med temat.
Bilden eller bilderna ska vara en jpeg-bild eller jpeg-bilder, bara redigerade utefter kamerans inställningar.
Alla typer av digitalkameror får användas, även mobilkameror.
Antal deltagare är obegränsat, och man får använda upp till ett år gamla bilder.
Det är tillåtet att beskära bilden/bilderna t,ex i photoshop eller något annat program.
Bilderna poängsätts genom att klicka på bra inlägg-ikonen. Alla får ge poäng, även de som inte är med i tävlingen.
Nya fotoutmaningen nr 5 börjar i dag fredag och pågår sedan i 9 dagar.
Den som har den bilden som fått mest röster på söndag den 21 april, preliminärt kl 18,00 vinner tävlingen.
Lägg gärna till information om var när och hur bilden är tagen, samt vilken kamera som har använts m,m.
Temat den här omgången är Känslor, t,ex vårkänslor, som man får tolka fritt.
"Känslan av värme"
Nikon D3100
Bilden är tagen förra sommaren på en skidbacke :)
Titta gärna in på:
Felix Häljeskogs foton - Dayviews
Felix Häljeskog - 500px
Femte omgången av nya fotutmaningen är slut.
1:a felixhaljeskog 62 poäng
2:a cerrolyn 28 poäng
3:a Nicollan 11 poäng
Gratulerar felixhaljeskog till förstaplatsen.
Jag tycker alla bilderna är bra den här omgången med bra känsla.
Nu kan ni lämna förslag till teman för nästa omgång som börjar på fredag den 26 april.
#9 Tack tack! :)
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px
Grattis felixhaljeskog! Riktigt fin bild :)
Förslag på tema (vet inte vad som varit innan) men:
porträtt, djur, färger, närbild, barn, ännu någon känsla fast bestämd sådan som t.ex. vänskap/glädje.
_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺
#11 Tack! :)
tycker färger e bra :)
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px
Tema;
ögon, gott, gräs, färger, roligt