Kritik- bubbla
Hej! đ
Jag Àr ny hÀr pÄ foto iFokus, sÄ det hÀr blir lite presentation ocksÄ. Jag vet inte om jag rÀknas som nybörjare, jag har fotat i ca 3 Är nu, men jag tycker inte att jag Àr sÄ bra. Tidigare fotade jag nÀstan bara djur, men nu fotar jag mycket natur ocksÄ. Jag fotar med en liten digital kamera. Olympus uTough. Jag redigerar mina bilder i picasa, jag har gimp ocksÄ men jag har inte lÀrt mig hur det funkar.
Det jag har gjort pÄ den hÀr bilden Àr att beskÀra, och retuschera bort en lyktstolpe.
Medarbetare pÄ Pokémon iFokus
Inte bara pÄ the sims iFokus vi ses ;)
Tycker bilden ser inzoomad ut, Àr den det?
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
#1 Haha, nej. đđ
Nej, det tror jag inte, men den Ă€r beskuren. đ
Hade jag sjĂ€lv fĂ„tt beskĂ€ra den bilden sĂ„ hade jag nog valt rektangulĂ€rt format och placerat bubblan lite Ă„t sidan. Men det Ă€r perfekt tajmat dĂ€r den ligger precis under jetstrĂ„larna frĂ„n nĂ„gra flygplan som jag gissar att det Ă€r!? och solblĂ€nket i bubblan som korsar dom strĂ„larna och nĂ€stan bildare ett kryss, Ă€r ju suverĂ€nt!đ
Nybörjare eller inte, den hĂ€r bilden var ju lite rolig, det som kanske stör lite Ă€r vĂ€l molnen i nederkant, men annars bra fotat!đ
#3 Jag tycker ocksÄ att de molnen stör, men jag har inte lyckats fÄ bort de. Tack för kritiken. :)