Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-nybörjare
Läst 660 ggr
Frosstis
0

(L) Rådjur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skriv sådant jag kan göra bättre :) Tagen i somras, med vanlig digitalkamera.. powershot A2200.

JNN
0

Själv är jag inte så förtjust i rådjur då jag förknippar dom med fästingar och att dom äter upp trädgården titt som tätt.. Men dom är fina på bild ändå, och det som stör i denna bild är väl den röda stugan till vänster, sen skulle det kanske sett bättre ut om dom åt eller nåt men det syns att du var upptäckt. Men dom är svåra att smyga sig på!

Så beskäringen är väl det första jag skulle vilja ändra på, antingen genom att skära bort rådjuret närmast till vänster så att bara dom andra två syns, antar att det skulle se konstigt ut om du tar bort stugan, då det rådjuret kommer väldigt nära kanten då.

Eller då om du hade kunnat flytta dig vid fototillfället lite till vänster. Men då hade dom kanske hunnit fly..

Frosstis
0

jag har faktiskt rätt många bilder på det tillfället, när dom äter och är uppe i slänten mm. kan lägga upp sedan. tyckte denna bilden var så söt när dom tittade på mig ;) men ska tänka på dina tips, tack:))