Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 603 ggr
valdis
0

Medlemskp

Det var INTE kritiken som berörde mig det var bara tjafset om att jag lagt upp en massa nya "strängar" hur skall jag veta något om det som ny medlem.

Men slut pratat om det

Robert
0

valdis, jag får nog ta åt mig hela äran för det var jag som tjafsade!

Tack för att du tar dig tid till att skriva ned varför du inte tycker om sajten. Jag har svårt att förbättra mig när jag inte vet vad jag för fel så din kommentar är verkligen välkommen.

Hoppas att jag inte har tagit död på din fotoentusiasm, men om den är fortfarnade kvar så kan jag varmt rekommendera andra forum där klimatet är mildare än här.

Letar du dig vidare bland "Länkar" så kommer du att finna flera tips på olika fotoforum. Varför inte prova på Fotosidan.se. De har massvis med medlemmar och är nog den största och bästa fotosajten.

Hälsningar

Robert

broderbluff
0

Foto.ifokus.se är den bästa =) Inte det stora bruset av information ;)

Faxlin
0

Hoppas du stannar Valdis, missar kan vi alla göra.
Men nu är det ju utrett i alla fall. Jag är Sajtvärd på iller,ifokus och tar också åt mig av det du skrev som ett tips på vad man skulle bli bättre att informera om.
Det är så lätt att man blir hemmablind och inte tänker på vad som det behöver informeras om.
Så jag ska sätta mig och skriva ihop sådan info till iller.sajten. Så tack för att du hjälpt mig förenkla för kommande medlemar inne hos mig.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tom
0

valdis, starkt gjort av dig att komma tillbaka och skriva det här inlägget, tack!

Jag hoppas ändå att du hittar rätt här på foto.iFokus eftersom jag gillade dina bilder och tror att du har mycket mer att komma med.

Välkommen till oss!

Tom