Foto iFokus

Foto

Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 408 ggr
knusselbo
0

En Bro till Gurin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har varit i stugan i Dala-Floda och där mindes jag att Gurin gillar broar så här kommer resultatet.

Laborerade lite med var spegelbilden skulle hamna och valde till sist denna. tycker själv att det blev väl mycket av det goda i "blickpunkten".

För övrigt Sveriges älsta och längsta trähängbro

Robert
0

Först vill jag ursäkta mig att jag inte har sett att du är ny här på FotoiFokus. Du är saknad här som alla andra miljoner kameraanvändare som inte har hittat hit till FotoiFokus.

Jag har lekt lite med din bild i inlägget #0, vet inte om det blev bättre än det du har skapat som original.

Hälsningar

Robert

AndersE
0

Egentligen en jättefin bild, men som du säger "väl mycket av det goda". Blicken landar ingenstans. Brons fina diagonal leder ut ur bilden istället för in…

En bild med fint objekt, bra skärpa och härliga färger - men som nog skulle kunna bli ännu mycket bättre…?

AndersE
0

#1 Kul förändring, men jag saknar solnedgångskänslan i originalet…

Robert
0

#3 det är rätt intressant att man kan hitta bilder i bilder. Bra öga för detaljer.

Robert

AndersE
0

Ett försök att fånga ögat…

(skulle helst vilja ha mer bild till vänster…)

johan
0

Jag gillar vinjetteringen i ditt förslag Robert, men jag tror nästan jag gillar beskärningen bättre i originalet. Widescreen-formatet är snyggt (#1), men jag tyckte lite väl mycket av bron försvann.

Mvh // Johan

Pinscher2
0

Va kul att "vår" bro fanns me här, vi bor nämligen granne med den =)