(H) Hästar
Bild nr 2 är helt underbar - och som den hästtjej jag är i själen så är detta en bild som jag skulle vilja ha på väggen - hela väggen!! 😃
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
#2 tack så mycket :) Fick till uppdrag att fota denna vackra Ardennerdam för ägaren krånglar så min kompis måste lämna tillbaka henne. Hon tyckte också jätte mycket om det.
Ettan är fin på sitt sätt, men jag har lite svårt att se hur hästen står, hade kanske velat ha den i en annan pose. Men kompositionen i övrigt är bra, passar bra som silhuett!
Tycker tvåan är mycket fin fast jag inte är så mycket för hästar.. Men dom kan vara fina på bild, har oxå fota hästar i bland, men jag går inte för nära…😃
Helt ok att man har respekt för hästar. Om du har någon hästkunnig i din närhet så be dom berätta om kroppspråket - när du förstår det så får du en aha-upplevelse och kanske kan du gå nära utan att känna dig orolig eller osäker, samma sak med hundar 🙂Dom kan verkligen tala med sitt kroppspråk.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
# 5 -Så sant! Har en dotter som fick börja rida i Januari, än så länge bara en gång i veckan. Så lite lär man väl snappa upp vet t ex att det kan gå illa om man går alldeles bakom en häst!😉
Hundar känner jag mig dock relativt säkra med då vi haft några olika under min uppväxt!
#4 jag har en annan som igentligen är bättre, men jag tycker denna är mysigare för den visar hans personlighet (matvrak)
Och förstår dig helt, Jag är likadan när det kommer till hästar jag inte känner, för man blir lite okoncentrerad när man fotar så jag glömmer gärna bort att det är levande saker när jag ser dom genom kameran :P Var och fotade på en hoppträning igår, vet inte hur många gånger jag var påväg att bli nerriden för jag glömde bort dom andra hästarna XD Men det kommer nog med rutinen att ha koll på vad som händer runtomkring när jag fotar
Bifogar den andra med om ni tycker den kanske är bättre
#7 Båda bilderna är bra, sen kan ju folk tycka olika men jag tycker nog att den senare tilltalar mig mer, då jag tydligare uppfattar vad motivet föreställer!
Och som du säger, det är kul att lyckas fånga ett djurs personlighet, så nu när jag vet att den står och äter så blev det lite klarare, och då "växte" bilden lite!
Hur som helst är det fina bilder!