Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-nybörjare
Läst 483 ggr
Nicollan
0

(N) "Ögonblick"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Att fota för mig (eller ja säkert för alla) handlar väldigt mycket om att fånga ögonblick. Och oftast vill man ju att det ska vara äkta känslor och äkta händelser som man lyckas få med.. men det är inte det lättaste. Även om det är kul att försöka få så proffsiga bilder som möjligt och lära sig alla inställningar i kameran så man kan få till den perfeka bilden, så tycker jag nog att det är ännu roligare att ha kameran i handen och utan att över huvud taget tänka på nåt annat - bara se ett ögonblick och klicka,utan att det kanske var tänkt som något foto från början.

Men i alla fall, vad tycker ni om dom här bilderna? Känns dem äkta om man säger så? Ni får gärna ge annan kritik hur dom är tagna "bildmässigt" också =)

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Nicollan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och så denna.

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺