Dina favoritbilder :)
Jag hoppas jag inte skriver i fel forum nu. Här kan du posta alla dina favoritbilder! Få kritik, osv.
#1 Omg vad fint! Är det norrsken? Det har jag aldrig sett i hela mitt liv. Vad är det för något egentligen?^^
#1 Riktigt snyggt!
#2 ja de e norrsken :)
Själv måste jag nog välja denna! :)
Titta gärna in på:
Felix Häljeskogs foton - Dayviews
Felix Häljeskog - 500px
#2 - Tack! Ja det är norrsken, fotat i söndags då det var väldigt mycket norrsken i hela skandinavien uppenbarligen. Nån hade sett det på Irland också, såg jag på flickr… 🙂
Här är en till favorit, "Stranddekorationer". (Förstora gärna genom att klicka på den):
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus
#13 jag e inte säker om jag såg det här nere i Arboga, men molnen ja såg formade sig som norrsken och det liksom strålade upp mot himlen på sitt fina sätt, men de va ingen speciell färg på det :P
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px
Här är en till favorit av mina, har dock redigerat den så att den ska se overklig ut, finns nämligen delade meningar om denna bild, vissa tycker den verkligen ser överexponerad ut i mitten av blomman och vissa andra som t.ex. jag tycker det ser ut som ett sken (så jag ville att de skulle se ut som iaf) :)
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px

#15 WOW! 🤐ascool!!! skulle lätt hänga den på väggen 😎
#17 Tack, kul att höra! :)
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px
Gillar en del bilder jag tagit. Men denna bild sticker ut och känns väldigt speciell. :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt