Foto iFokus

Foto

Etikettsäljes-köpes-bytes
Läst 711 ggr
Thorsson
0

Enkel Kompaktkamera säljes.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ska nu sälja min första kamera. Har dock bara ett läge för foto och ett läge för film. Köpte den i Augusti, men den är bara använd par tre månader efter köpet. efter dess har den stått. Texten är lite avskavd då jag använde den intensivt. Bilder från kameran finns för den som är intresserad. Det är en kodak easyshare C530. Skulle gärna vilja prata om ett pris med dem/ den som är intresserade. Men minst 1.000:- vill jag ha för den, då den fortfarande levererar bra bilder:) Kan även tänka mig att byta till en annan kamera.

Det som medföljer:
USB-kabel
Böcker
Skivor
m.m

Bild-1

Thorsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild:2

Isak
0

OT: Tog bort ditt andra inlägg.

Kanske det skulle vara lite intressant med lite fakta om upplösningar, antal exponeringar m.m.

/Alexander

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

Tom
0

Thorsson, du kanske ska tänka över ditt pris en aning eftersom en helt ny kostar 799kr på CDON.COM inklusive frakt…  :-)

Tom

AndersE
0

#3 :-)

(Fast jag smålog åt priset redan vid #0…)

Thorsson
0

#3.hehe, okey. Jo kanske

iken
0

#3 och #4

Men hon är ju tonårstjej och kanske behöver pengarna till att köpa hästar eller nåt :-)

Thorsson
0

#6. Snarare att köpa en ny Kamrea. Då ingen i familjen har gott om pengar + att jag inte får sommarjobba föerens nästa år ska jag sälja gamla saker som jag inte använder.

iken
0

#0, #7

Din kamera är värd cirka 400kr förutsatt att den är välskött. Säljer du den dyrare (lyckas sälja den dyrare) än så så har du varit en oärlig (stygg) tjej.

[mingdie]
0

#8. Kameran är värd vad någon är beredd att betala för den. Varken mer eller mindre. Om någon vill betala mer för den så är det inget oärligt att sälja den för det.

Eddie

AndersE
0

#9 Precis!

iken
0

#9, #10

Jag var lite otydlig där. Självklart är det helt okej att sälja den för ett högre pris på nätet, tex försöka för 700kr etc. Vad jag syftade på var ifall hon ville sälja den till någon vän eller bekant som inte är så insatt i kameror, då vore det inte schysst att sälja den mer än vad man själv anser den är "värd". Hur mycket den sedan är "värd" är hennes egen bedömning efter att ha sammanvägt faktorer som skick, nypris mm.
Ska du sälja den på nätet, försök med så högt pris som möjligt men var beredd kompromissa till rimlig nivå.
Skall du sälja den till en vän, sälj inte för ett högre pris än du själv anser den är värd (såvida det inte är en vän du ogillar :-)

Thorsson
0

Okey, tack för tipsen. Och allt annat som skrivits.