High + Low Key-bilder
Skulle vilja se på lite mer High + Low Key bilder =)
Testade på lite low key ikväll och tyckte dom blev ganska bra.
Så får se om någon annan har Low Key eller High Key bilder där ute! =)
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Det är en död blomma från den andra bilden och dess döda gren :P
Jävlar, kan förstå att du blev nöjd med den :D
''lekte'' runt med fiskarna i ett glas och här är resultatet på en ännu Low Key-bild :D Är nog mest nöjd med den här faktiskt än alla andra bilder jag tog :D
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
#3 - Tuff bild! 👍
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus
Ja den vart riktigt häftig :D
Tog en liten stund innan jag kom på hur jag skulle göra för att motverka reflektioner mot glaset och sen gick det snabbt att ta bilderna =)
-Albert Einstein
Måste fråga #3 skrivet av MarajLowajz hur du har gjort för att få den svarta bakgrunden och så ljusa fina fiskar? Hur har du gjort för att inte få blänk eller något i glaset?
Ställde glaset på en stol, ganska dunkelt kök (var en lampa tänd bakom mig och i hallen så kameran kunde fokusera lite)
Manuell inställning
ISO så lågt jag kan komma (L .01 tror jag det var)
f/13
1/200 i exponeringstid
Externa blixten höll jag ovanför glaset riktat nedåt mot vattnet :)
Tog jag på sidorna så fick jag blänket via glaset men uppifrån gick bättre =)
-Albert Einstein