Djurbilder, blandade.
Hej! Kom på att jag ville ville visa några bilder… Är väldigt nyfiken på vad ni tycker. Speciellt, eller det är den bilden. Ge gärna kritik, men inte för hård kritik. Blir bara ledsen och beskviken på mig själv om det är saker som jag skulle kunna ha tänkt på, som inställningarna osv.
En nyfiken fisk. Jag själv älskar den här bilden, har fler som jag ska lägga upp.
Kamera: Canon EOS 1100D. Objektiv: CANON ZOOM LENS EF-S 18-55mm.
Selma ser så söt ut :P Namnet är bäst i alla fall (min hund heter samma) :P Men hon ser lite ut att ha påssjuka :P
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#2 Tack! Haha kanske det, nä, men hon måste trimmas. Därför ser hon helt galen ut, hela nosen ser förfärlig ut. Eller hela hon egentligen.
Men hon ska trimmas snart.
Jättefina bilder!
När man öppnar dom i större format ser man att skärpan inte riktigt sitter där den bör. Har själv det eviga problemet att skärpan hamnar på nosen…. Men i mindre storleken så är det inget man reagerar på. Tycker att färgerna är jättebra på bilderna av Selma! Min favorit är helt klart den sista. Den får en att tänka till lite, "vad är det hon tittar på?".
Kanonfina bilder! 
Bilden i #1 hade blivit sjukt snygg om du haft lite mera skärpedjup (mindre bländare) så ögonen fått skärpa oxå.
så jätte fina🙂 bilder du är duktig