Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 1227 ggr
Gertb
0

Sportbilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tycker det visas för lite sportbilder här. Är intresset lågt för sportbilder just nu? Här är i alla fall en bild från matchen ÖSK-Halmstad den 8 juli. Har fler fotbollsbilder på http://svartvitt.com/fotononstop
Där kan man rösta på bästa bilden i varje galleria om man vill Hemlis

Martin
0

Häftig bild! Hade klart platsat som en "Vart är bollen-bild" om man tagit bort bollen. Tror inte många hade satt den på första försöket :o)

mvh Martin

[mingdie]
0

Den bilden gillar jag. Du har fångat ögonblicket perfekt. Jag skall försöka lägga in en sportbild eller två ikväll. Om du vill ha mer sport bilder så är det bara att köra på med mer sport trådar eller så kanske du kan starta en ny sorts tävling.

Eddie

[mingdie]
0

Vatten polo. Skitdåligt ljus men funkade hyffsat ändå.

Eddie

RubHel
0

Jag fotograferade fotboll första gången i måndags. Gefle-Brommarpojkarna. Här är det Johan Oremo i Gefle som försöker gå till attack.

Carlton77
0

#0 Bra bild. Full med fart, sen gör det ju inte ont att det är HBK på bilden.

Flört

Gertb
0

Tack för kommentarerna! Ja själva bildkvaliten är inget att hurra för, bilden är tagen med en enkel kamera (Fujifilm FinePix S6500fd) från läktaren ca:50 meter ifrån. Det var själva motivet som var roligt, 10 man inom någon kvadratmeter kämpande om bollen.

Jätte kul att flera lagt upp ett par sportbilder här, båda bilderna är bra och speglar glädje och fart! Jag gillar all slags fotografering, djur, natur etc. men tycker att sportbilder fångade i rätt ögonblick är roligast att titta på.

Därför kommer jag snart att lägga ut en liten tävling som en tidigare skribent föreslog och hoppas att det är tillåtet att göra så?