Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-hård
Läst 866 ggr
Christoopher
0

Kritisera mera - Annorlunda porträtt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag och en polare lekte lös lite idag, endast en blixt använd och en del retusch. Kristisera ordentligt nu!

Bara fråga om det skulle vara några frågetecken!

[Quellii]
0

Första intrycket är att den är för hårt beskuren, lite mer luft ovanför och nedanför hade gjort den mer spännande, annars tycker jag att det är en kul bild :)

Christoopher
0

Möjligt att den är för hårt beskuren, dock är det direkt ur kameran. Så inte så mycket att göra. Bilden kommer tyvärr inte riktigt till sitt rätt sådär liten. För den som är intresserad att se den i större format kan klicka här

berra
0

Skithäftig!!Sälj den!

Niklas
0

Kul bild! Vad använde du för blixt? Hade den kon (snoot)?

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Christoopher
0

Jag använde min Sigma ef-500 dg super. Allt en vanlig blixt till kameran, ingen studioblixt :)

Berra, något förslag på vem som kan vara intresserad? ;)

mikado
0

Underbar bild! Har inte så mkt att säga faktiskt, tycker massor om den. Något hårt beskuren möjligtvis, skulle gärna se hela huvudet på personen i fråga Glad tycker också du borde sälja den, vart har jag dock ingen aning? Någon bildbank kanske.

Fotokanen
0

jag tycker bilden är verkligen skön=) ögonen verkligen är stora. men vill se hela huvudet på personen men för övrigt mycket bra

Christoopher
0

Kul att ni gillar den :)

Har inte kikat något ännu om någon skulle vara intresserad att köpa det. Tveksamt då det blir lite gratis reklam för både fox och worldpokertour :)