Bildtråd - Småkryp
Hittade ingen liknande tråd så tänkte att jag skapar en.
Jag har blivit ganska fascinerad av småkryp av alla slag sedan jag fick mitt macro objektiv. Så tyckte att vi kunde skapa en tråd för just macro bilder på småkryp alla alla dess slag. :)
En liten Zebra spindel :D
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Bidrar med en liten spindel :) har inget macro objektiv men jag har ett close up-filter +10 och ska beställa två stycken +4 också :) har långt ifrån råd med ett sånt objektiv även om det är min högsta önskan så jag får köra på det svåra sättet med fler filter på samma gång sedan när jag fått hem +4:orna.
Tänkte också bidra med någon spindelbild, men av någon anledning går det inte laddda upp någon bild nu. Är det bara här eller är det lika för er andra?
#4; Fungerar för mig :o
Ännu en Zebra spindel ^^
-' Malin Hultman
Då måste det ha hänt nåt skumt här…
Fina bilder ni lagt upp förresten!
Bytte webläsare till Chrome, nu gick det ladda upp…
Här är en liten gynnare som hittade till våran ljuslykta som hängde under altantaket i somras.
Fotat med bakvänt objektiv och reverseringsring, Har precis köpt ett makroobjektiv, men inte hunnit prova det annat än här inne på diverse trista saker. Ser fram emot våren och att få komma ut och testa det lite mer!
#7; Ser fram emot våren jag med. Alltid en massa roliga och intressanta småkryp man hittar när man letar efter dem då! :)
Ett litet kryp som hittades förra sommaren!
-' Malin Hultman
Mina bilder! Dock så kryper min småkrypsfobi fram lite smått just nu.. 😃