Hästfotografer
Till alla er som mestadels fotograferar hästar har jag ett tips. Det här är min personliga favorit bland alla hästfotografer. Hennes bilder får mig alltid att häpna, och jag älskar de flesta.
Ett tips till er med passion för de här djuren!
http://www.suzannesphoto.com/
Mvh//Rebecca
Jag höll på att börja gråta när jag läste texten som kommer upp i början:')
Som sagt, häpnadsväckande bilder:)
Hon är fantastisk. Har stött på hennes hemsida förut - wow..
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#1 & 2 - Ja, hon är verkligen en fantastisk person när det gäller det här med att fånga ögonblick. Underbar helt enkelt :)
OJ, är helt mållös!
Tänk att kunna fota så. Ny idol helt klart :')
Kram Hanna
Hanna
Japp. Sådär ska hästbilder se ut! Jag har aldrig fotat hästar och har inga planer på att göra det heller, men jag börjar nästan gilla hästar när jag ser hennes bilder. Strong! :)
Urfina bilder <3
Jo, som sagt. Hennes bilder är något som ger en tankeställare. En person som verkligen är värd att se upp till.

Verkligen underbara bilder, så avundsjuk! En annan otrolig hästfotograf är ju Bob Langrish
#9 - Bob är också nämnesvärd :) Trevlig person. (Tagit kontakt med honom en gång i tiden). Även Erwin Escher är en duktig fotograf, mailat lite med hans fru - Anette Escher. Beundrar de som kan fånga speciellt djur i rörelse och samtidigt förmedla en känsla.

Einar Andersson (visst heter han så?) är ju också helt otroligt duktig! Över 80år och fotograferar fantastiska bilder!
Näms ofta som sveriges främsta hästfotograf!
Helt underbara bilder på den hemsidan!