Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-nybörjare
Läst 946 ggr
bubblan
0

cyckel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Undrar vad ni tycker om denna bilden. Tycker själv att det är en obestödelselös bild som ändå betyder nått :P har intte rört i photoshop

Indeloom
0

Cyckel ?     obestödelselös ??

Lite oskarp.

//  Hasse

Fotokanen
0

vad menar du med obestödelselös? tycker du ska fixa lite med den i photoshop. jag testade och fixade lite med den och så här blev resultatet

TildaLinge
0

Det ska vra obetydelselös men jag var lite stressad

[mingdie]
0

Du menar att den har betydelse? O=inte, betydelselös=har ingen betydelse. Två negativ.  Flört

Eddie

TildaLinge
0

jaja men det var inte det jag frågade om vad tycker ni om bilden ??

Equipage
0

Lite oskarp men gillar ljuset som kommer. Ser lite drömlikt ut. Du skulle kunna ta bort bilen och den andra cykeln, annars var den jättebra:) Rätt vinkel!

/LinDA

Essgarde
0

Jag tycker inte att bilden säger så mkt, dock förstår jag vad du vill förmedla. Tog mig friheten att leka lite med den och så här blev resultatet

MVH Fredrika

TildaLinge
0

# 6-7 tack så mkt, jag vill oxå lära mig hur man gör svart vita bilder med färg i

TildaLinge
0

Ni kanske blev lite förvirrade men Bubblan är mi andra användare :P

Kommer en fixning p bilden nu när jag är på datorn med photoshop, hoppas fixningen är bättre än orginalet

[mingdie]
0

Vad använder du för att omvandla till svartvit i PS. Jag skulle föreslå "channel mixer" med ungefär 30% iden röda kanalen, 59% i den gröna och 11% i den blå. Du måste också ticka i monochrome rutan längst ner. Titta pådenna sidan.

http://forrestcroce.com/Articles/DigitalBlackAndWhite.html#ChannelMixer

Eddie

TildaLinge
0

jag klickade på färgval och sedan omvandla till svartvitt ;)

[mingdie]
0

#11 Jag vet inte om du har den på din PS men jag använder "Blanda kanaler". Sedan ökar jag kontrasterna lite.

Eddie

Fallande
0

Bilden har sin lilla charm och jag försökte själv på mig att fixa den i photoshop :P Hoppas det var okey ^^

Mvh Sara

TildaLinge
0

putt

TildaLinge
0

putt