Söker album program
Ja som rubriken redan avslöjat så söker jag efter nått bra program där man kan göra egna lite roliga fotoalbum med musik och andra fina finesser och för att sen bränna över på skiva.
Det enda jag har hittat är Adobe Photoshop Album 2.0….
Har ni några tips om andra bra och lättanvända (är absolut inget datasnille) program man kan köpa….ge gärna prisuppgift oxå ?!
Mvh CBA
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Har du provat J-Album?
Robert

??? Vad är det 
Mvh CBA
http://jalbum.net/ Det är gratis! Och dessutom bra!

Prova googles gratisprogram picasa. http://picasa.google.com/
Det är suveränt!
har du tänkt dig bildspel då?
I så fall kan du använda det här. Det är gratis. Photos Story 3 Till länken
Om inte så kanske nån annan har nytta av det. 
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Ja precis….jag vill kunna göra fina bildspel där man kan välja fina bakgrunder, typsnitt och lägga till musik + att man sen kan bränna över allt på en skiva.
Vi har massor av foton i datorn och brända på skivor men det är så trist att titta på + att det skulle vara roligt att kunna göra något fint om det är bilder från riktigt speciella tillfällen.
Tack allihop…jag ska kolla in dom direkt :o)
Mvh CBA

Med picasa kan du göra fina bildspel, om du har taggat upp alla dina bilder mha programmet så visar bildspelet även namn och tillfälle på bilden och årtal.
I picasa kan du även göra filmer väldigt lätt. En film av bilder tänker ni, kand et verligen bli något. Javisst kan det det picasa lägger ihopa bilderna och zoomar in och gör det verkligen levande och snyggt.
Du kan även bränna mha picasa på ett enkelt sätt.

#7 har dom även så man kan välja bakgrunder och typsnitt på texterna…jag vill att det ska se ut som en scrapbook ungefär ?!
Mvh CBA

#8 Det är jag däremot mer tveksam till. jag är dock osäker. Du får installera och kolla :D
Man kan inte få allt när det är gratis.

#9 Jag får göra det…man kan ju hoppas ;o)
Jag ska be min make kolla in alla tipsen ni alla lämnat….jag är totalt borta när det kommer till sånt här. Jag blev bara super glad när jag hittade Adobes Album men den kostar ca 700:- att köpa *hu*…nu har jag fått bra tips om sånna som är gratis, ingen bli gladare än min make då :o)
Mvh CBA

CBA, vadå, kunde inte din make ha skannat av vad som fanns på marknaden. Att du ska behöva göra det.
;)
Robert

Robert- Han är inte så intresserad av sånt här pyssel
…men det gör inget för då får jag göra det preciiiiis som jag vill ha det 
Mvh CBA