Foto iFokus

Foto

Etikettsäljes-köpes-bytes
Läst 548 ggr
Thorsson
0

Köpa nu kamera.

hade tänkt köpa ny kamera snart, men vet inte hur jag ska göra med den jag har. Kommer inte ha råd känner jag. vill ha en system med objektiv. Inte bara huset.

Jag har 2 kameror. Ska sälja min allra första kamera iaf.

Den kommer i ett nytt inlägg :)

kristinah
0

Hej Thorsson. Att köpa kamera är svårt, det finns så många olika att välja på. Vilken är bäst…,

Såg att du har en Canon PowerShot S3 IS. En sådan har jag också haft men har nu bytt till en Nikon D80 systemkamera. Sålde min Canon till en bekant (efter att jag köpt Nikon). Jag var helt nöjt med Canonkameran men ville ändå ha en systemkamera för att kunna utvecklas.

Ett tips är ju att se efter olika erbjudande. Jag köpte systemkameran inkl ett objektiv. Om inte jag är ute och cyklar kan man handla på avbetalning på Cyperphoto.se men jag kan ha fel och oftast brukar den varianten bli dyrare än kontant betalning.

Man skall inte se hindren utan möjligheterna brukar min sambo säga.

Stina

Thorsson
0

Tack Stina. Jag vill ju utvecklas, och lova mina kunder bra fotografin. Eftersom att min kamera redan varit sönder 2 ggr, så kan jag ju inte garantera att den kommer vara hel hela tiden. Visst kan den kameran jag ev. köper om jag har de pengar jag måste ha, gå sönder. men jag hoppas inte. Även med en system kamera blir bilden bättre och färgerna med.