Foto iFokus

Foto

Etikett: kameror-objektiv-och-annan-utrustning
Läst 352 ggr
Wolftrust
0

Hjälp med att hitta kamera

Hejsan. ^^ Nu är det så att jag sålt min förra kamera och söker efter en ny. Jag vill/ska fota hästar på olika tävlingar samt min katter så kameran ska vara bra på att ta "action-bilder", jag vill också ha lång zoom. Min förra hade hela 10x optiskt zoom och det är jag väldigt tacksam över! Så minst 10x ska den nya ha. Hälst över 4 mgpx oxå. ^^ Snälla hjälp mig!

[mingdie]
0

Jag är inte så bra på kompakt kameror men jag skall hjälpa dig att putta upp din fråga. Nämn gärna hur mycket du kan spendera eftersom det gör det lättare att ge råd.

Eddie

Wolftrust
0

Okej. Ja.. hm.. under 5000 tror jag..

Cydonia
0

Jag sökte på kriterierna minst 4Mp, minst 10x optisk zoom och maxpriset 5000 kronor. Fick då upp dessa träffar på prisjakt.nu.

Wolftrust
0

Tackar! Skrattande Ska kika in där och se om jag hittar någon. ^^

Wolftrust
0

Länken funkar inte. Gråter

Cydonia
0

Är du säker? Den funkar för mig. Men gå in på prisjakt.nu och sök själv på kriterierna. :P

Anna
0

Jag rekommenderar SKARPT Canon Powershot S3 IS! Den har hela 12x optisk zoom och 6 megapixlar. Jag själv använde den här innan jag köpte min systemkamera och den är verkligen väldigt, väldigt bra. Ca 3000-4000 kostar den och är prisvärd.

Lycka till :)

// MVH Anna Attlid

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Mandrakonian
0

Fujifilm FinePix S9600 på cyberphoto 4 750 SEK kanon kamera.

Martin
0

#7 Var tvungen att kolla upp priset, tyckte det lät billigt. Men det stämmer, den har sjunkit med 1.000 kr i pris sedan juni då jag köpte min… :o)

mvh Martin

Anna
0

#9 Jag instämmer, själv köpte jag min för nästan 5000kr i somras. ;)

Anna

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Robert
0

#0, kika bland tidigare inlägg postade under kategorin Fotoutrustning, där lär du ha en antal trådar inom samma tema som du eftersöker.

Hälsningar

Robert

SaraEkblom
0

Jag funderar på att köpa en system kamra nu. Har just nu en Olympus FE-120 6.0 megapixel. Jag undrar om ni kunde hjälpa mej hitta den rätta(:  Den får inte vara för dyr bara(:

// Sara

iken
0

#0 Wursttrust

Anna Attlid (#7) STRONGLY recommends you to buy a Canon Powershot S3 IS!

Go to the nearest shop and get one, NOW!