Blocket.se?? :)
Hej!!
Jag undrar vad ni tycker om att handla kamror på blocket?Jag tänkte mej att köpa en canon,nikon,pentax elr Olympus för bara några hundra som är i bra skick,och jag gör det hellre än att köpa en från butiken för flera tusen och ångra mej sedan,för då förlorar jag några tusen istället för några 100 som jag kan jag om jag köper från blocket…fast man ser juh kameran bara på bild,och man vet juh inmte om den är skadad eller nått…så jag vet inte vad jag ska göra :(
såå…ska jag köpa en från blocket elr en ny i affären??Jag vill verkligen inte förlora flera tusen för det tar 100 år för mej att spara…
Kolla på någon som är i närheten då? Du kan ju alltid åka och testa den. Ska du ha en systemkamera och om du inte är kunning bör du ta med en med vana av systemkamera :-) så att han/hon kan testa så allt fungerar som de ska.
//Amanda
Men de är alltid säkrast att köpa en ny
/ Amanda

Många systemkameror som säljs billigt på blocket är analoga dvs kräver film. De digitala brukar inte kosta några hundra
Nix, men jag vet inte om de är system hon är ute efter o.O
Jo, men om du vill köpa något på blocket så är det ju bäst att ta någon som bor ganska nära dig, så att du kan åka och titta på kameran.
Jag tror mycket väl att det är säkert sålänge kameran INTE blir skickad, bara du kommer och tittar på den först :)
aaa…tänkte faktiskt köpa en ny,vill ha system…Men problemet är att jag inte känner nån som är kunnig med system kameror…:( så jag bstämt mej för att köpa en ny även om det finns mkt sparande :)