Resultat av Fotoutmaning #17
Trots att det är semestertider så var det många bidrag och många bra bidrag. Trots att jag försökt att bara premiera tre bilder så har jag inte lyckats skilja på tredjeplatsen. Bilderna är så bra bägge två. Dels Mingdie´s lyckliga pojke som överträffat sig själv och det kan man se i hela hans ansikte. Dessutom är bilden tekniskt väldigt bra.
Den andra trean är mondays härliga bild på hunden som verkligen dryper av vatten. Ett härligt motljus med fin reflex i vattnet. Grattis till tredjeplatsen bägge två

Grattis till alla fyra ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Grattis till ettan och treorna! Och tack till andraplatsen. :D
Grattis till vinnarna. Jag tyckte också att första platsen var given.
Eddie

OjOjOj, vad glad jag blir:) Tack så jättemycket för äran till första platsen. Jag vet inte vad jag ska säga mer, jag har fjärilar i magen… och jag är verkligen jättestolt!!!
Ett stort TACK och ett jättegrattis till övriga vinnare av andra och tredjeplatserna. Jag ska sova på saken och tänka ut ett bra tema till nästa fotoutmaning. Återkommer snart. :)
MVH Susanne "'Nattsyrran"
Grattis till de välförtjänta vinnarna.

Snälla Nattsyrran, kan du vara snäll och tala om hur du gjorde för att ta en sådan i mitt tycke suverän bild på alla sätt? Jag vill lära mig.

Tackar så mycket för dom snälla kommentarerna. Hur jag gjorde… Måste erkänna att jag faktiskt inte gjorde något speciellt mer än att använda min dåvarande kamera (har precis köpt en ny), en Nikon Coolpix 5200 som jag verkligen är jättenöjd med. I starkt soliga och ljusa länder och om vi har sånt väder så försöker jag alltid använda blixt och lägre ISO tal, något annat har jag inte använt mig av. Ibland ska man ha tur…
Tack för en delad tredjeplats! Och grattis till er andra tre :)
http://www.regret-nothing.com