Förstora bild i film
Jag undrar var jag kan få tag på mjukvara till min dator så jag kan förstora saker som jag filmat med min digitalkamera?
Har inte provat själv, men det borde gå i Windows Movie Maker kan man ju tycka. 

Om din skärm visar bilden med full Upplösning, kan du helt enkelt stoppa filmen och göra ett skärmklipp, som du sedan kan redigera. Om du däremot har en väldigt hög Upplösning, som din skärm inte kan visa, är det en bättre väg att göra det med särskild mjukvara.
Men i regel har video långt ifrån den Upplösning som kameran har. Det finns kameror som man kan spara en högupplöst bild med i själva kameran medan man filmar, men när man plockar den ur en film får man som bäst kvalitén "full HD". Och från de större bildskärmarna kan man utan problem ta ett skärmklipp i det formatet om upplösningen är ställd lika högt eller högre.
Det finns kameror som man kan spara en högupplöst bild med i själva kameran medan man filmar
Min Sony videokamera nånting kan spara foton i 12 Megapixel när jag filmar, men då kan jag ej filma med bästa kvalitet 24MB/S.
Jag vet inte vad som begränsar det. Om det är processorn eller nåt sånt som har sina begränsningar.
JereMina.
Prova detta program vettja.
Tack för era svar
Hoppas det går bra med nåt av alternativen du fick JereMina 
VSK jag ska ladda ner det programmet så tackar