Jag tycker att bilden var jätte härlig ! Gullig katt (: Tycker dock att den blåa sopkvasten stör lite , eftersom att den drar ögat till sig . Möjligt vis att det lilla grässtrået precis framför katten också stör lite , men jag tycker ändå att bilden är fin (:
Väldigt fin blick och gillar att kattens ögon får extra fokus mha det gula i bakgrunden. Skulle bli ännu bättre utan grässtrået och selen (?) på katten. Annars en kanonbild tycker jag och fin katt!
Tack för kritiken båda två :) Jo det är lite synd med grässtrået och sopborsten xD Som jag inte ens märkte btw. Jag blev väldigt glad när jag tog bilderna för han fick precis syn på en fågel som flög bakom mitt huvud.
Selen och resten går ju alltid att klona bort, jag ska se om jag lyckas :P Men jag ska tänka på sånna saker nästa gång.
Mvh Sara
jätte snygg bild .. synd bara för sopborsten i bakrunden som sakt :P annars klockren
Haha, vikken härlig bild! :D Det som stör mey lite är sopborsten och det röda "kopplet". En sak som ser lite läskigt ut är tassen som är invikt ^^ Men jag har själv katt och vet att de är mycket rörliga ;) Annars kanonbild! :D
MVH Felicia
Jättehärlig bild! Jag, som andra, tycker att sopborsten och grässtrået stör, men absolut inte den röda selen! Den får mig att se ett djup i bilden, något man kan följa med blicken. Skärpedjupet är alldeles lagom kort, och färgerna mysiga. Sen är bakgrunden sne (i alla fall om man tittar på huset) och det stör lite. Men en trevlig bild på en söt katt! :D
Mycket vacker bild på en mycket vacker bild.
//Pia

Mycket fin kattbild. Jag tycker inte att varken grässtrået, sopborsten eller kopplet stör i bilden. Utan dem skulle bilden kännas mer slätstruken. Däremot skulle jag beskära lite mer i vänsterkant, det känns som för mycket tomrum där.

Jätte fin bild!

#11, 12. Jag tycker att det vore bra att fråga innan ni ändrar på andras bilder. Fallande har frågat efter kritik och kanske inte har något emot att få sin bild ändrad men det är dålig stil att inte fråga.
Eddie

Okej, jag har inte varit med så länge här. Men eftersom jag redan har sett många bilder som blivit ändrade av andra så trodde jag att det liksom hörde till. Att dettta var en del av syftet med sajten - men jag lovar att inte röra fler bilder.
Mvh Gert