Foto iFokus

Foto

Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 280 ggr
LindaKarlstrom
0

Naturbild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag och mamma var ute och gick på Rackberget, och det blev en bild för fy tusan vad med mygg det var! Hann bli bliten över 20 gången den tiden det tog att sätta ut stativet, och ta ett kort.
Det här var nog första gången jag gav mig på att fota naturen :) Konstruktiv kritik uppskattas!

Martin
0

Riktigt trevligt bild, det enda som saknas - eller som man i alla fall förväntar sig dyker upp när som helst - är en älva, ett troll eller näcken.

Enda negativa jag kan komma på så här på morgonkvisten är grenen uppe till vänster som hänger "ner" över bilden - jag tycker att den tar lite för mycket plats / fokus från ögat.

Bra jobbat, ser fram emot fler naturbilder från dig!

mvh Martin

LindaKarlstrom
0

Tack så mycket :) Jo det är sant, bara synd att det är ett naturreservat annars hande jag kunnat ta ner grenarna idag och fota om.

Martina-b
0

Jätte fin bild <3

baziq
0

riktigt härlig bild, jag älskar att fota i naturen och tro mig vill man ha fina bilder måste man stå ut med mygg och andra fin fina insekter :)

jag tycker att denna bild är jätte fin.tycker inte att den grenen stör så mycket,den ger den en äkta känsla. hoppas att du står ut med lite mygg i framtiden och levererar fler härliga bilder.

baziq.com

LindaKarlstrom
0

#4. Jo tyvärr är mygg något man måste stå ut med, men nästa gång ska jag ha mer kläder än sandaler, shorts och linne ;)

Tack så mycket!