Foto iFokus

Foto

Etikettkurser-och-utbildningar
Läst 849 ggr
Robert
0

Wild n Crazy!

Fredag den 6 juli till söndag 8 juli kommer det att vara en fotofestival på Kungsträdgården i Stockholm. Jag kommer att befinna mig där just på denna festival kanske tillsammans med dig.

Du kommer att hitta mig tillsammans med min lika crazy polare Bengt utförd i grön t-shirt, grön peruk, grön keps. Grön, mja, illgrön, allt för att väcka uppmärksamhet.

Du, som också vill synas i media, bland 70,000 förväntade besökare hör av dig till oss om du vill vara med på en offentlig fotosession. Vi tänkte köra loss med Bikini Djam på Kungsan för alla som är intresserade.

Är du modell, fotograf, makeupartist eller assistent som vill vara med så hör av dig till mig!!!

Du kommer lättast i kontakt med mig via mejl: studio@roberthammar.com.

Mina bästa hälsningar!

Robert Hammar

Robert
0

Nu har jag fått ihop 3 modeller och ett par makeupartister redan. Är inte du intresserad?? Jag tror att det kan bli ashäftigt.

Jag skulle faktisk föreslå Foto iFokus tog kontakt med mässarangören. Det är nog gyllene tillfälle för forumet att marknadsföra sig på festivalområdet.

Hälsningar

Robert

emmaa
0

Haha det låter ju störtkul, jag kommer garanterat förbi och säger hej iallafall och kollar in vad som händer så du får rycka tag i mig om du behöver hjälp med reflexskärmar eller något!

Robert
0

Emma, du gör dig bra som modell oxå. Jag funderar på att fixa en sponsor för att fixa hårt solljus. Det finns en bra återförsäljare för scrims i Sverige.

Robert

Martin
0

Tyvärr inte i Sthlm den helgen/dagen, men det hade varit kul att kika förbi annars. Hoppas få se något alster från sessionen efteråt!

mvh Martin

Robert
0

Det blir större än vad jag hade tänkt mig från början. Restaurang Victoria på Kungsträdgården går in och sponsrar vårt evenemang. Victoria kommer att upplåta 20 kvm utav sin uteservering samt kommer att förse oss med storbildtv mm.

Hälsningar

Robert

SLAfoto
0

Detta låter som en sak man inte skall missa. Kommer ihåg "showen" på fotomässan i höstas med Sabina Mari och den var bra. Nu krockar fotofestivalen med Power Meet i Västerås så för min del ser jag fram emot ett tidsschema eller dylikt från din nu planerade show.

//Stefan

Robert
0

Stefan, den här gången kommer baren ligga närmare :)

Vi har planerat in att ha showen ungefär mellan klockan 11:00 till 17:00 fredag, lördag och söndag. Fler detaljer kommer att komma senare.

Hälsningar

Robert

Robert
0

Vickan sponsrar med utrymme, 20 kvm på deras uteservering 12-19 varje dag. Exklusive club går ut till ett 100K mailadresser, Pressrelease till alla större dags och kvällstidningar och vi har flera sponsorer på g bla inom bikinis, flyers, fotoutrustning och en skönhetssalong.

Det börjar blir riktigt trevligt :)

Hälsningar

Robert

jjohhan
0

Låter häftigt, jag kommer förbi om jag är ledig.

Johan

Cevir
0

Jag kommer jätte gärna dit och tittar iaf :) Kan vara kul!
/ Sara

/ Sara & Casper

[kobbeuffe]
0

Måste nog komma förbi en sväng tydligen.

Cevir
0

Vilken tid börjar allt det 6:e, Robert? :)

/ Sara & Casper

Robert
0

Du kan läsa om programmet här på Foto iFokus.

Hälsningar

Robert

Cevir
0

Tack! Ska kolla direkt :)

/ Sara & Casper

jjohhan
0

Kommer förbi på Fredag

Johan

Robert
0

Du är välkommen Johan, ska bli kul och träffa dig och alla andra som kommer.

Hälsningar

Robert

Fallande
0

Åh nej! Jag hade ju velat gå! Enda helgen man vill vara hemma så åker man bort -_-' Aja. Man får väl hoppas att det blir något annat nästan lika roligt nån gång i sthlm :P Ni får berätta efteråt vad som hände ^^

Mvh Sara