Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-nybörjare
Läst 1058 ggr
Lininaa
0

Svart/vit & Färg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog några bilder när jag var ute i dag . Har beskurit och fixat till med svart/vit & färg ! Vad tycker ni ? Konstruktiv kritik ! (:

Lininaa
0

En till ..

Lininaa
0

Och den sista !

Anna
0

Första är helt klart bäst! Bra jobbat.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Lininaa
0

#3 - Tack ! Är själv mest nöjd med den också ! Hann bara med att ta två bilder på fjärilen innan den flög i väg så jag är glad att den blev ganska bra . Tycker även att den blev bättre i svart/vit och färg .

asakall
0

Fjärilsbilden är jättevacker!

Lininaa
0

#5 - Tack så mkt (:

pyrst
0

Hej hej!
Gillar fjarilen bast - antagligen for att fargen ar sa diskret. Kanns som om de andra tva skulle vara finare om de var helt i farg??

A.

nattsyrran
0

Den första är kanon. Speciellt med ljuset som kommer på fjärilens vingar. Gillar även den tredje bilden. En fråga bara? Hur gör du??

Lininaa
0

7# - Tack :) Hm , kanske har du rätt . Jag vet inte rikigt ..

8# - Tacktack ! Det är faktiskt väldigt enkelt .. använder mej av Photoshop Element 3.0 , lägger in bilden jag vill ha och duplicerar den . Den nya bilden ändrar jag till mättnad -100 . Då är den svart/vit . Kolla så att du har bilden med färg underst .. sedan är det bara att sudda det som man vill ha i färg .. men tänk på att du "är" på det svart/vita lagret då , så att det är det du suddar ut ! (: Hoppas du fattar , jag är väldigt dålig på att förklara ! (;

Bifogar bilden på fjärilen igen , fast den har en ram nu :)

nattsyrran
0

Den skulle göra sig jättebra som tavla. Kanon! :D

Lininaa
0

#10 - Tack så mycket ! Blir verkligen jätte glad ! Har inte hållt på med foto så länge än och fotar bara med en simpel liten digitalkamera . Den bilden är en av dom bättre jag tagit . (:

dhbf
0

Den med fjärilen var verkligen jättefin! Samma är de med mig, jag har heller inte fotat så länge, och ja har inte heller fotat en lika fin bild som den där FörvånadSkrattande

Lininaa
0

#12 - Tack (: . Haha , okaaj ! Det har du säkert (;

dhbf
0

#13 Nae :P Men jag ska väl försöka ngn gång ;) haha

Lininaa
0

#14 , Gör det (;

smalltowndude
0

Första är snyggast!

[kobbeuffe]
0

Kunde inte låta bli bara. Det är det skojigaste jag vet att göra såna bilder.

Lininaa
0

#16 , Tack (;

#17 , Haha .. det är lugnt :)

matzkii
0

mycket fina bilder..vad använde du för program till bilderna?.. själv håller ja på med sånna blider..eller har börjat göra mer och mer..Jag använder mej av Photoshop Elements 2.0

Lininaa
0

#19 , Tack ! När jag redigerade använde jag Photoshop Elements 3.0 .. det är väl inte det bästa , men det duger nu när jag är ganska pank efter att ha köpt en Nikon D80 . Har ingen kunskap av Elements 2.0 , men du kan säkert göra i princip samma sak .